معاون استاندار یزد: شهرداری باید مسایل فرهنگی را در اولویت قرار دهد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: مسایل فرهنگی توسط شهرداری در کنار سایر امور باید با همکاری نهادها و مسئولان معاون استانداردر اولویت قرار گیرد.

به گزارش یزدی نیوز، علی اکبر عزیزی در آیین تکریم و معارفه رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد افزود: سازمان فرهنگی و ورزشی نقش مهمی در ریل گذاری مسایل مختلف مورد نیاز مردم و جوانان دارد و باید جدی اقدام کند.

وی با تسلیت ایام عزاداری خامس آل عبا (ع) با اشاره به نقش نیروهای انقلابی در عرصه فعالیت های مختلف گفت: در میان مدیران برخی افراد وجود دارند که حاضر هستند هر کاری را برای اعتلای این نظام و درمسیر خدمت به مردم و انجام وظیفه خود انجام دهند و خود شخصا در کف میدان نقش آفرینی کنند که حجت الاسلام صداقت یکی از این افراد است.

عزیزی ادامه داد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد امروز جای خودش را در بین مردم پیدا کرده و این مهم نتیجه آن است که مدیر سازمان مبانی اعتقادی و دینی خود را در پیش روی خود قرار داده و برای رضای خدا کار کرده است.

معاون استاندار یزد تصریح کرد: حجت الاسلام صداقت در حوزه جوانی جمعیت و همراهی با این قرارگاه، نقش اثرگذاری داشت و به همراه دفتر بانوان در زمینه تدوین نقشه راه استان در این حوزه تلاش کرده که بنده به سهم خود از تلاش های وافر این مدیر انقلابی تشکر می نمایم.

عزیزی به توانایی های نیروهای انقلابی اشاره کرد و ابراز داشت: خوشحالیم که به رغم از دست دادن یک نیروی ولایت پذیر و انقلابی برادر دیگری از همین جنس را در راس سازمان مشاهده می کنیم و با توجه به سابقه فعالیت های زارع زاده در سازمان برای ایشان آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدواریم ایشان هم برنامه های ریل گذاری شده در عرصه فرهنگی را دنبال کنند.

در این آیین با قدردانی از صداقت به جای وی مصطفی زارع زاده به عنوان مسئول جدید سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد معرفی شد.

منبع:ایرنا یزد

 

بخش نظردهی بسته شده است..