رییس هیات دوومیدانی یزد:

زمینه فعالیت ورزش پایه و موثر دوومیدانی در استان وجود دارد

رییس هیات دوومیدانی استان یزد اظهار کرد: زمینه فعالیت در ورزش پایه و موثر دوومیدانی و کمک به سایر رشته‌های ورزشی در استان وجود دارد.

«ابوالفضل شبانی» در نشست معرفی اعضای جدید هیات دو و میدانی شهرستان یزد، گفت: در این رشته ورزشی استان ظرفیت‌های بالقوه و علاقه‌مندان زیادی در دو بخش آقایان و بانوان وجود دارد.

وی همکاری و همدلی و داشتن برنامه و نقشه راه مشخص براساس ظرفیت‌ها را نیاز مبرم جهت پیشبرد اهداف این هیات ورزشی ذکر و اظهار کرد: استفاده از تمام ظرفیت‌ها و جلب همکاری بخش خصوصی و خیران به عنوان حامیان مالی و همچنین توجه به آموزش، اطلاع رسانی و امور فرهنگی باید جدی گرفته شود.

این مسئول بیان کرد: استعدادیابی با همکاری مدارس، برگزاری دوره‌های آموزشی و دانش افزایی و ارزش نهادن به جامعه هدف در بخش‌های مختلف جزو موارد مهمی است که باید همواره مورد عنایت قرار گیرد.

شبانی از هیات دوومیدانی شهرستان یزد و دیگر مناطق استان که برای معرفی، گسترش و کسب افتخار تلاش مضاعف دارند قدردانی کرد و گفت: زمینه فعالیت در این ورزش پایه و موثر و کمک به سایر رشته‌های ورزشی در استان وجود دارد.

وی به اهمیت دیده شدن ورزش دوومیدانی استان به خصوص در فضای مجازی و رسانه‌های گروهی اشاره کرد و گفت: باید برای جلب و جذب حامیان مالی و کمک به توسعه و افزایش افتخارات استان در این رشته تلاش جدی صورت گیرد.

«محمد اعتمادالعلماء» رییس هیات دوومیدانی شهرستان یزد بر ضرورت همدلی، برنامه ریزی و تلاش برای تحقق اهداف عالیه این رشته تاکید کرد و با بیان این که ورزش دوومیدانی دارای اهمیت و نقش مهمی در توسعه ورزش در سایر رشته‌هاست، ابراز امیدواری کرد که اعضای جدید هیات شهرستان در رسالت خطیر خود در کمیته‌های مختلف موفق باشند.

در این مراسم، «سیده حمیده وزیری» به عنوان مشاور هیات، «طبیه خواجه بافقی» نایب رییس بانوان، «اعظم زارع بنادکی» مسئول کمیته توسعه داوران، «پریسا رفیعی» کمیته استعدادیابی، «زهرا ابوطالبی» کمیته توسعه روستایی، «مطهره خانی» کمیته توسعه دانش آموزی، «آمنه پارسائیان» کمیته انضباطی، «عبدالعلی خلفی» کمیته مربیان، «غلامرضا رضایی» کمیته پشتیبانی و تدارکات، «احمد زارع کمالی» کمیته مسابقات و «کاظم سبحان زاده» روابط عمومی معرفی شدند.

به گزارش یزدی نیوزو به نقل از روابط عمومی هیات دو و میدانی شهرستان یزد، هم‌اکنون بیش یکهزار نفر ورزشکار مرد و زن یزدی در ورزش دوومیدانی مشغول به فعالیت هستند.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارای ۴۷ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار بیمه شده است.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..