اجرای طرح «قدر تا غدیر» در یزد

به گزارش یزدی نیوزدبیر ستاد مبشر غدیر شهرداری یزد از اجرای طرح «قدر تا غدیر» در استان خبر داد و گفت: روزشمار غدیر از ۲۵ ذی‌القعده، زمان حرکت پیامبر اکرم (ص) برای اجرای مناسک حجه‌الوداع در یزد فعال شد.

محمدرضا دشتی، دبیر ستاد مبشر غدیر شهرداری یزد از اجرای طرح «قدر تا غدیر» در استان خبر داد و اظهار کرد: در قالب این طرح ۹۰ آیه در اثبات ولایت امام علی (ع) در سایت مبشر غدیر بارگذاری شد.
وی ادامه داد: این طرح از ۱۸ ماه مبارک رمضان (شب قدر) تا ۱۸ ذی الحجه (عید غدیر) و به مدت ۹۰ روز اجرا می‌شود که هر روز یک آیه در اثبات ولایت امام علی (ع) که مورد تایید شیعه و سنی است در سایت مبشر غدیر بارگذاری خواهد شد.
دشتی با بیان اینکه همه ۹۰ آیه در قالب کارت پستال یا فلش کارت طراحی شده است افزود: از ۱۱ شهریورماه جاری، مسابقه این طرح نیز با عنوان «آیات الولایه» در سایت مبشر غدیر فعال می‌شود و علاقمندان می‌توانند پس از مطالعه محتوای کارت‌ها و حفظ این آیات در این مسابقه شرکت کنند.
دبیر ستاد مبشر غدیر شهرداری یزد یادآور شد: کارت‌های حاوی آیات و سئوالات مسابقه از طریق سایت mobasherghadir.ir یا کانال تلگرامی @mobasherghadir قابل دسترس است.
وی ادامه داد: برگزیدگان این مسابقه که اسامی آن‌ها در سایت و کانال‌های یاد شده اعلام می‌شود، جوایز ارزنده‌ای دریافت خواهند کرد.
روزشمار غدیر فعال شد
دشتی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: به منظور تبیین و آگاهی بخشیدن به مردم در مورد تاریخ آخرین سفر پیامبر (ص) و وقایع رخ داده در حجه الوداع تا روز عید غدیر، روزشمار طراحی شده از سوی ستاد مبشر غدیر شهرداری یزد فعال شد.
وی افزود: در این روزشمار که امسال از هفتم تا ۳۰ شهریور مصادف با ۲۵ ذی القعده تا ۱۸ ذی الحجه را شامل می‌شود، همه وقایع مرتبط با این رویداد تاریخی در قالب کارت پستال تشریح شده و در سایت مبشر غدیر بارگذاری شده است.
دشتی اظهار کرد: به ازای هر روز یک کارت طراحی شده و در هر کارت وقایع مرتبط با همان روز با استناد به منابع تاریخی درج شده است.
این کارت‌ها هم از طریق سایت مبشر غدیر به نشانی mobasherghadir.ir  و هم از طریق کانال تلگرامی @mobasherghadir قابل دسترسی است ضمن اینکه به صورت گسترده از سوی ستاد مبشر غدیر شهرداری یزد در فضای مجازی منتشر می‌شود.
منبع: ایکنا

 

بخش نظردهی بسته شده است..