فرماندار اردکان خبر داد؛

ساخت کتابخانه مرکزی اردکان بزودی/فرسودگی کتابخانه‌های یونان کوچک

فرماندار اردکان با بیان اینکه کتابخانه‌های اردکان فرسوده شده اند، گفت: به زودی شاهد ساخت کتابخانه مرکزی شهرستان اردکان خواهیم بود.

به گزارش یزدی نیوز، حسین سبزواری در دومین نشست شورای کتابخانه های عمومی شهرستان اردکان با بیان اینکه هیچ‌یک از کتابخانه‌های اردکان دارای زیرساخت‌های لازم نیستند و ساخت کتابخانه مرکزی باید در اولویت برنامه‌های فرهنگی این شهرستان قرار بگیرد، اظهار داشت: به زودی شاهد ساخت کتابخانه مرکزی شهرستان اردکان خواهیم بود.

وی بیان کرد: اردکان همواره به عنوان یک شهر علمی و عالم پرور شهره عام و خاص بوده است به طوری که از آن به عنوان یونان کوچک یاد می کردند و زیبنده این شهرستان نیست که کتابخانه های آن فرسوده باشد از اینرو با مشارکت و همکاری یکی از معادن شهرستان به زودی شاهد ساخت کتابخانه مرکزی اردکان خواهیم بود.

سبزواری با اشاره به تعمیر و تجهیز کتابخانه های آیت الله فاضل و آیت الله حائری پرداخت و گفت: علاوه بر تعمیر و تجهیز این کتابخانه ها، برای افزایش کتاب های این کتابخانه ها از تعهدات اجتماعی صنایع استفاده خواهیم کرد تا تعداد کتاب های در دسترس علاقمندان کتاب خوانی افزایش چشمگیری پیدا کند.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..