امضای تفاهم نامه همکاری سازمان انرژی اتمی و دانشگاه یزد

بر اساس تفاهم نامه همکاری بین سازمان انرژی اتمی و دانشگاه یزد، از ظرفیت دانشجویان و فارغ التحصیلان این دانشگاه در زمینه توسعه صنعت استفاده ‌می‌شود.

به گزارش یزدی نیوز، معاون سازمان انرژی اتمی گفت: موضوع این تفاهم نامه، استفاده از ظرفیت سرمایه انسانی توانمند فارغ التحصیل این دانشگاه است که در این راستا نیرو‌های توانمند، ورزیده شده و مهارت خود را در حوزه صنعت و در ارتباط با مجموعه سازمان انرژی اتمی و حوزه کاربرد پرتو‌ها افزایش دهند.

شیرمردی افزود: طرح‌های مشترک کلان برای رفع نیاز‌های استان و کشور با همکاری دانشگاه یزد انجام خواهد شد تا به سمتی حرکت کنیم که بتوانیم آورده خوب علمی و اقتصادی برای استان و کشور داشته باشیم.

وی تصریح کرد: معتقدیم هر چه ارتباط بین صنعت و دانشگاه فشرده‌تر باشد، قطعا می‌توانیم توسعه در بخش هسته‌ای را در آینده‌ای نزدیک در استان یزد شاهد باشیم.

رئیس دانشگاه یزد هم با اشاره به اینکه یزد یک استان معدنی و صنعتی است، گفت: امیدواریم با همکاری سازمان انرژی اتمی و استفاده از ظرفیت‌های دو طرف بتوانیم مگاطرح‌هایی را در راستای توسعه استان یزد اجرا کنیم.

کلانتری افزود: در دانشگاه یزد، دانشجویان تحصیلات تکمیلی هستند که ما می‌توانیم با استفاده از دوره‌ها و پایان نامه‌ها و بهره مندی از اساتید راهنما و مشاور مشترک، بین دانشگاه و سازمان ارتباط صنعت و دانشگاه را برقرار نماییم.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..