جانشین پلیس راهور استان یزد:

ثبت تخلفات و برخورد با رانندگان متخلف یزدی جدی‌تر شد

سرهنگ دستوار: با بروز رسانی و فعال شدن دوربین‌های نظارتی و هوشمند ثبت تخلفات و برخورد با رانندگان متخلف جدی‌تر شده و برای اولین بار در یزد با خودرو‌هایی که معاینه فنی نداشته باشند نیز بصورت هوشمند برخورد می شود.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، جانشین پلیس راهور استان دوربین‌های نصب شده در سطح شهر یزد در دو گروه ثبت هوشمند تخلفات و گروه دوربین‌های نظارتی دستی است که همه تخلفات راهنمایی و رانندگی را ثبت می کند.بروز رسانی و فعال شدن دوربین‌های نظارتی شهر یزد

سرهنگ دستوار افزود: در گروه دوربین‌های هوشمند تقریبا بیشتر دوربین‌ها بروز رسانی و فعال است و تخلفات سرعت غیر مجاز و نداشتن معاینه فنی را ثبت میکند .

منبع:خبرگزاری صداوسیما

وی گفت: همه دوربین‌های نظارتی نیز در شهر فعال است و کار ثبت تخلفات راهنمایی و رانندگی بصورت دستی و با حضور ماموران راهور در مرکز مدیریت کنترل ترافیک شهرداری یزد انجام می شود.

سرهنگ دستوار گفت: از آغاز تیر ماه با بروز رسانی و فعال شدن دوربین‌های نظارتی و هوشمند ثبت تخلفات و برخورد با رانندگان متخلف جدی‌تر شده و تخلفات از طریق پیامک به اطلاع رانندگان میرسد.

وی افزود: مهمتر اینکه برای اولین بار در یزد با خودرو‌هایی که معاینه فنی نداشته باشند نیز بصورت هوشمند برخورد می شود.

جانشین پلیس راهور از همه رانندگان خواست هم با سرعت مجاز رانندگی کنند و هم خودرو هایشان دارای معاینه فنی باشد و در مجموع از انجام تخلفات راهنمایی و رانندگی خود داری کنند تا برخورد و جریمه نشوند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..