مشعل المپیاد ورزش کارگری استان روشن شد

دومین دوره المپیاد ورزش کارگری استان یزد با حضور جمعی از مسئولان افتتاح شد.

به گزارش یزدی نیوز مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در این مراسم گفت: یکی از راهکار‌های افزایش تولید و بهبود اقتصاد کشور، داشتن نیروی انسانی سلامت، پویا و باانگیزه است.مشعل المپیاد ورزش کارگری استان روشن شد

محمدرضا فلاحتی افزود: در اولین دوره المپیاد ورزش کارگری استان که سال ۱۴۰۰ برگزار شد، ۲ هزار و ۵۰۰ نفر شرکت کردند. در دومین دوره المپیاد نیز هدف اصلی ما ایجاد شور و نشاط و حفظ سلامت مهمترین رکن تولید یعنی کارگران است.

وی ابراز امیدواری کرد تا کارفرمایان و همه دستگاه‌های مرتبط با حوزه کار و تلاش در راستای هر چه باشکوه برگزار شدن این المپیاد همکاری لازم را داشته باشند تا علاوه بر مشارکت حداکثری کارگران در این رویداد، گام بلندی در راستای افزایش بهره وری برداشته شود.

در این مراسم برنامه‌هایی نظیر اجرای گروه دختران کماندو (نینجا)، اجرای خواننده و تجلیل از فرزند و خانواده شهید برگزار و در پایان ضمن رژه گروه‌های هدف این المپیاد، مشعل دومین دوره المپیاد ورزش کارگری استان یزد توسط دو بانوی ورزش کارگری استان روشن شد تا اینگونه دور جدیدی از شور و هیجان میان کارگران و خانوده آن‌ها و جامعه کار و تلاش استان آغاز شود.

دومین دوره المپیاد ورزش کارگری استان امسال ویژه هفت گروه جامعه هدف شامل کارگران، خانواده کارگر، همسران کارگر، فرزندان کارگر، کارگران معلول، کارگران کم بینا و نابینا و کارگران بازنشسته برنامه ریزی شده و در طول سال اجرا می‌شود.

مسابقات ویژه کارگران شاغل در محل شرکت‌ها و بقیه گروه‌ها پس از ثبت نام علاقمندان، در زمان و مکان مشخصی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به ثبت نام در این مسابقات می‌توانند به سایت مجموعه ورزشی کارگران استان به نشانی https://mvkyazd.ir/ مراجعه کنند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..