مدیر عامل جدید صندوق پژوهش و فناوری یزد منصوب شد

به دنبال انتصاب «محمد سپهر» مدیرعامل سابق صندوق پژوهش و فناوری یزد به سمت دبیر کلی اتاق بازرگانی، صنایع و معادن این استان، «محمدرضا حسینی بغدادآبادی» با تایید دبیرخانه صندوق‌های پژوهش و فناوری کشور به سمت مدیر عاملی این صندوق منصوب شد.

«محمد سپهر» از مدیران موفق اقتصادی، کارآفرینان و تسهیل کنندگان فرآیند کسب و کار که سابقه حضور در هیئت علمی گروه اقتصاد و حسابداری دانشگاه امام جواد (ع)، مدیر عاملی موفق صندوق پژوهش و فناوری استان یزد به مدت ۸ سال و همچنین موسس و مدیر عامل چندین شرکت در حوزه‌های مختلف اقتصادی و فناوری را دارد، چندی پیش از سوی اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان یزد(پارلمان بخش خصوصی) به اتفاق آراء این مجموعه، به عنوان دبیر کل این اتاق انتخاب و منصوب شد.

در همین راستا نیز دبیرخانه صندوق‌های پژوهش و فناوری کشور، «محمدرضا حسینی بغدادآبادی» از دیگر مدیران موفق و موثر زیست بوم فناوری و نوآوری استان یزد و از افراد شاخص حوزه مالکیت فکری کشور که رزومه ۲۰ ساله در این حوزه با حضور در هیئت مدیره نظام صنفی رایانه‌ای استان، قائم مقام صندوق پژوهش و فناوری یزد، مشاور مالکیت فکری وزارت عتف، معاونت فناوری پارک یزد و غیره را در کارنامه دارد، به عنوان مدیر عامل جدید این صندوق در استان یزد برگزیده و منصوب کرد.

حسینی بغدادآبادی در دوران تصدی خود به عنوان معاون پارک علم و فناوری یزد اقدامات موثری مانند راه‌اندازی اولین ساختار منتورینگ کشور، جذب بالاترین اعتبارات تسهیلاتی در مقایسه با سالیان گذشته، برگزاری موفق چهاردهمین دوره ملی مسابقات ابتکارات را به ثبت رساند.

وی همچنین اولین نفری است که آیین نامه تسهیلات و سرمایه گذاری مخاطره پذیر صندوق پژوهش و فناوری یزد را در سالهای اول تاسیس صندوق تدوین کرد.

صندوق پژوهش و فناوری یزد ۱۷۰ سهامدار دارد که در آخرین انتخابات خود، هیئت مدیره‌ای با ترکیب دو نفر نماینده از بخش دولت و پنج نفر نماینده از بخش خصوصی به جهت حمایت از فناوران و نوآوران کشور در خردادماه گذشته انتخاب کرده و «محمد رضا حسینی بغداد آبادی» به عنوان مدیر عامل منتخب هیئت مدیره فوق بعد از معرفی به دبیرخانه صندوق های پژوهش و فناوری کشور،  تاییدیه لازم را برای مدیرعاملی صندوق پژوهش و فناوری یزد دریافت کرد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..