یزدراهی لیگ برتر نوجوانان فوتسال کشور شد

به گزارش یزدی نیوزچهار تیم گیلان، یزد، ایلام و قم عصر دوشنبه موفق شدند با راهیابی به مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی فوتسال نوجوانان کشور که در بروجرد در حال برگزاری است، راهی لیگ برتر شوند.

رئیس هیات فوتسال بروجرد  اظهار کرد: مسابقات قهرمانی فوتسال نوجوانان کشور از روز چهارشنبه سوم شهریور ماه به میزبانی بروجرد آغاز شده اند.
سید کمال الدین حسینی افزود: در مجموع ۶۰ تیم از استان های مختلف کشور در این مسابقات حضور پیدا کردند و در ۱۴ گروه پنج تیمی و چهار تیمی در سه سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی، هفتم تیر و ولایت شهرستان بروجرد با یکدیگر به رقابت پرداختند.
وی اظهار کرد: با انجام بازی های تیمی در نهایت ۳۲ تیم به مرحله حذفی راه یافتند و هشت تیم به مرحله نهایی راه یافتند.
رئیس هیات فوتسال بروجرد افزود: عصر امروز هشت تیم مقاومت ایلام با اروم آلیاژ ارومیه، کویر یزد با منصوری کاشان، ستارگان قم با آذرخش بندرعباس و تراکتورسازی تبریز با ماهان گیلان رقابت کردند و تیم های مقاومت ایلام، کویر یزد، ستارگان قم و ماهان گیلان توانستند با شکست حریفان خود راهی مرحله نیمه نهایی این مسابقات و لیگ برتر فوتسال نوجوانان شوند.
به گفته وی فردا تیم های راه یافته به لیگ برتر کشور به صورت ضربدری به مصاف یکدیگر می روند تا جایگاه اول، دوم و سوم آنها مشخص شود.
حسینی اضافه کرد: تیم بروجرد در دور قبلی(یک شانزدهم) به مصاف تیم صدرا بندرعباس رفت که این دیدار با نتیجه مساوی ۲ بر ۲ به ضربات پنالتی کشیده شد و تیم بندرعباس با اختلاف یک گل بر تیم بروجرد غلبه کرد.
به گفته وی آیین اختتامیه و اهدای کاپ و مدال عصر فردا سه شنبه در سالن ولایت بروجرد با حضورجمعی از مسئولان ورزش لرستان برگزار می شود.
منبع: ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..