برای چهارمین سال متوالی

اجرای پویش هر هیئت آزادی یک زندانی در یزد

پویش هر هیئت آزادی یک زندانی که توسط ستاد مردمی دیه استان یزد برای اولین بار درکشور آغاز به کار نموده برای چهارمین سال متوالی اجرا خواهد شد.

به گزارش عظیمی در نشست با مدیر کل تبلیغات اسلامی یزد ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و همکاری سازمان تبلیغات اسلامی در سال‌های گذشته گفت: سال گذشته با همکاری این سازمان و همراهی و حمایت مردم و هیئت‌های دارالعباده استان تعداد ۱۰ زندانی در ماه محرم با اجرای پویش”هر هیئت آزادی یک زندانی” و تعداد ۱۲ زندانی با اجرای پویش”قدم قدم تا آزادی” ویژه ایام اربعین حسینی از زندان‌های استان آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

عظیمی ادامه داد: پویش هر هیئت آزادی یک زندانی که توسط ستاد مردمی دیه استان یزد برای اولین بار درکشور آغاز به کار نموده برای چهارمین سال متوالی اجرا خواهد شد و در همین راستا نیازمند حمایت دستگاه‌های مرتبط از جمله اداره تبلیغات اسلامی، کانون مداحان استان و شورای هیئت‌های مذهبی استان و شهرستان هستیم.

این مقام مسئول در ادامه تصریح کرد: مردم و هیئت‌های دارالعباده در تمام ایام سال حامی ستاد مردمی دیه استان بودند و با کمک‌های خود آزادی زندانیان جرائم غیر عمد را تسهیل نمودند به ویژه در ایام محرم که بسیاری از هیئت‌ها در کنار عزاداری پر شور و با شکوه که لقب حسینیه ایران را از آن این استان نموده است با کمک‌های خود در آزادی زندانیان جرائم غیر عمد نیز سهیم میگردند.

علیرضا نجیمی مدیر کل تبلیغات اسلامی یزد نیز ضمن تقدیر از فعالیت‌های ستاد مردمی دیه استان در راستای فرهنگ سازی در زمینه گذشت و بخشش و آزادی زندانیان جرائم غیر عمد گفت: یکی از نیکوترین کار‌ها و اقدامات، کمک به قشر آسیب دیده جامعه است که در یکی از مهمترین موارد، میتوان به کمک به آزادی افرادی اشاره کرد که به دلایل غیر عمد و تنها به دلیل بدهی مالی در زندان‌ها تحمل حبس مینمایند.

نجیمی در ادامه از آمادگی اداره کل تبلیغات اسلامی یزد در خصوص انتشار ویدیو‌ها و پوستر‌های پویش “هر هیئت آزادی یک زندانی” در فضای مجازی و گروه‌های مذهبی استان و همکاری در خصوص در اختیار قرار دادن استند‌های شهری جهت نصب بنر‌های ستاد مردمی دیه و همین طور جلسه با وعاظ و مداحان استانی و کشوری در خصوص ترویج فرهنگ حسنه گذشت و کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد خبر داد.

این مقام مسئول در ادامه از همکاری این اداره کل در طول سال خبر داد و گفت: همکاری این دو دستگاه محدود به یک ماه نمیگردد و در تمام ایام سال و مناسبت‌ها آمادگی این موضوع را داریم تا از ظرفیت حداکثری خود در راستای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد استفاده کنیم.

گفتنی است در پایان این نشست برنامه ریزی‌هایی در راستای هرچه بهتر اجرا شدن این پویش صورت گرفت.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..