تعلیق چهار دفتر خدمات مسافرتی یزد به دلیل تبلیغات نامتعارف

سرپرست معاونت گردشگری اداره‌ کل میراث‌ فرهنگی استان یزد از تعلیق پروانه چهار دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری به دلیل تبلیغات نامتعارف در فضای مجازی خبر داد.

«هما خورشیدی» در باره جزئیات این خبر گفت: به‌ دفعات توصیه‌های لازم برای رعایت شئون و ضوابط کشور در انجام تبلیغات به همه تأسیسات گردشگری ابلاغ‌ شده که لازم است برای جذب مسافر و برگزاری سفرهای گروهی الزاماتی در نظر گرفته شود.

وی افزود: طی ماه جاری پروانه بهره‌برداری چهار دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری به دلیل تبلیغات نامتعارف در فضای مجازی به حالت تعلیق درآمد.

به گزارش یزدی نیوز، سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گفت: بر اساس آیین‌نامه نظارت بر تأسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرت هوایی، جهانگردی و زیارتی مصوب ۱۳۸۶ هیئت محترم وزیران، دفاتر در هنگام تعلیق، مجاز به ایجاد تعهدات جدید در ارائه خدمات نیستند و صرفاً باید به تعهدات قبلی خود عمل کنند.

خورشیدی در پایان خاطرنشان کرد: هم چنین پروانه بهره‌برداری بند «ب» دو دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در شهر یزد نیز به دلیل عدم فعالیت لغو شده است.

به گزارش یزدی نیوزو به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی یزد، در حال حاضر تعداد ۱۱۱ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در سطح استان دایر است.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..