سومین جشنواره فصلی مطبوعاتی استان یزد در ایستگاه پایانی

رئیس خانه مطبوعات استان یزد از برگزاری اختتامیه سومین جشنواره فصلی رسانه های استان با حضور معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد خبر داد.

«امین سامعی»  با اشاره به این که اختتامیه سومین جشنواره فصلی رسانه های استان عصر روز یکشنبه ۲۵ تیر ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود گفت: اختتامیه این دوره از جشنواره با حضور «فرشاد مهدی پور»، معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت ارشاد و دیگر مسئولان ارشد استان در محل سالن همایش های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کل استان برگزار خواهد شد.

وی افزود: جشنواره در دو بخش اصلی و ویژه برگزار شد که بخش اصلی شامل؛ سرمقاله و یادداشت، عکس، گزارش تحلیلی، گفتگو و اینفوگرافی بود و بخش ویژه نیز شامل سه موضوع ازدواج آسان و فرزند آوری، گردشگری و سفر به شهر جهانی، تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین برگزار شد.

دبیر اجرایی این جشنواره با اشاره به اینکه آثار ارسالی باید از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا فروردین سال ۱۴۰۲ در رسان های استان منتشر شده باشد گفت: از مجموع آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره ۲۶۵ اثر پذیرفته شده است که ۱۴۴ اثر در بخش اصلی و ۱۲۱ اثر در بخش ویژه در جشنواره پذیرفته شده اند و راهی مرحله داوری شدند.

رئیس خانه مطبوعات استان گفت: مسعود طوفان، حمیدرضا عمادی، امیر ترقی نژاد و مهرداد جباری، داوری این دوره از جشنواره را بر عهده داشتند.

سامعی در پایان افزود: پوستر جشنواره طی مراسمی با حضور علی اکبر عزیزی معاون استاندار یزد در سال گذشته رونمایی شد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..