نماینده مجلس: ۴۸ میلیارد ریال برای طرح های ورزشی تفت و میبد اختصاص یافت

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی گفت: ۴۸ میلیارد ریال برای طرح های مختلف ورزشی شهرستان‌های تفت و میبد اختصاص یافت.

به گزارش روابط عمومی دفتر این نماینده، سید جلیل میرمحمدی در نشستی افزود: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، افزایش سرانه ورزشی، کمک به هئیت‌های ورزشی، کلاس‌های آموزشی اوقات فراغت و تسهیل در فرایند صدور مجوزها از جمله مطالبات روسای جامعه ورزش ۲ شهرستان است.

همچنین معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان یزد گفت: با قولی که هم از طرف نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی و هم اداره‌کل ورزش و جوانان داده شد قرار شد این مطالبات از محل منابع اداره ورزش و جوانان و منابعی که دراختیار نماینده است تامین شود.

علی محمد شیخی در این نشست افزود: ۲۲ میلیارد ریال بودجه ورزشی به شهرستان تفت و ۲۴ میلیارد ریال به شهرستان میبد اختصاص یافت که این اعتبارات از محل بند دال تبصره یازده و کمک نماینده است و اداره کل ورزش و جوانان یزد است.

وی بیان کرد: در شهرستان تفت برای تعمیرات استخر شنا و چمن مصنوعی روستای دیزران و چمن مصنوعی کرد آباد و درشهرستان میبد برای کف پوش سالن ورزشی رکن آباد و سالن تلاش که مستعمل شده و همچنین تقویت نور سالن ورزشی شهیدیه و مهرجرد هزینه خواهد شد .

این مسئول، تکمیل پیست اسکیت ، سانس اختصاصی استخر به رشته های شنا و نجات غریق ، مشکلات اظهارنامه های مالیاتی و تعرفه های قبوض آب برق و گاز و اوقاف را از دستور کار اداره کل ورزش وجوانان خواند و گفت : قرار شد که با تعامل با مدیران این ادارات و رایزنی برای انجام معافیت های مالیاتی برای هیئت های ورزشی مشکلات آنها را رفع کنیم .

استان یزد ۴۷ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار دارد.

منبع:ایرنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..