شهردار خبرداد

افزایش ناوگان سرویس مدارس در یزد

شهردار یزد ضمن اعلام برنامه ریزی برای افزایش ناوگان سرویس مدارس، گفت: نرخ سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان قطعی شده و به زودی به مدارس ابلاغ می‌شود.

“ابوالقاسم محی الدینی” در نشست با مدیر کل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه در سال تحصیلی گذشته، در خصوص نحوه حمل و نقل و سرویس مدارس مشکلاتی داشتیم، گفت: از آذر ماه سال گذشته همکاری خوبی بین شهرداری و اداره کل آموزش و پرورش استان در خصوص ساماندهی حمل و نقل مدارس در سال جدید صورت گرفت.

وی در خصوص ساماندهی سرویس مدارس، با اشاره به تصمیماتی که در زمینه تغییر زمان شروع مدارس و همچنین نرخ حمل و نقل اتخاذ شده است، خاطرنشان کرد: نرخ سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان قطعی شده و به زودی به مدارس ابلاغ می شود.

شهردار افزود: سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری در حال برنامه ریزی در خصوص افزایش سرویس های مدارس از جمله ماشین های سواری و مینی بوس است.

محی الدینی با اشاره به اینکه سال گذشته اولین سال بعد از پایان همه گیری کرونا بود و مشکلاتی در زمینه اطلاعات و آمار و همچنین وضعیت نابسمان قیمت گذاری ها وجود داشت، ابراز امیدواری کرد: در مدت زمان باقیمانده تا شروع بازگشایی مدارس تمهیداتی اندیشیده شود تا برای سال تحصیلی جدید، کمترین مشکل در زمینه حمل و نقل دانش آموزان برای خانواده ها، دانش آموزان و همشهریان عزیز ایجاد شود.

به نقل از روابط عمومی شهرداری یزد، “محمد کاظم رحیمی نژاد” مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد نیز در این جلسه با اشاره به همکاری دستگاه های مشارکت کننده در حوزه مدیریت شهری و آموزشی در راستای کمیسیون تبصره ۱۸ و حصول دستاوردهای خوب در زمینه ساماندهی سرویس مدارس برای سال تحصیلی جدید، گفت: نرخ گذاری سرویس مدارس از جمله اقدامات خوبی بود که صورت گرفته و با هماهنگی های انجام شده، ابهامات و سردرگمی های سال گذشته تحصیلی را نخواهیم داشت.

وی همچنین با اشاره به ایجاد زمینه لازم برای استفاده از نرم افزارهای ساماندهی سرویس مدارس، اظهار کرد: این اقدام در حال شکل گیری است و امسال به تدریج گسترش پیدا خواهد کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان استفاده از خدمات شهرداری یزد و حمایت های این مجموعه در زمینه آموزش و پرورش استثنایی و تحت پوشش قرار دادن دانش آموزان مدارس استثنایی را قابل تقدیر دانست و ابزار امیدواری کرد: با نظر مساعد شورای آموزش و پرورش استان بتوانیم با حمایت های شهرداری یزد و دیگر شهرداری های شهرهای استان، برای دانش آموزان استثنایی اقدامات شایسته ای داشته باشیم تا از این طریق خانواده ها با آرامش بیشتری بتوانند فرزندانشان را تحت تعلیم تربیت در مدارس استثنایی قرار دهند.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..