تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی در مهریز


سرپرست اداره کل ورزش و جوانان یزد از تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی در مهریز تا پایان سال خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز سرپرست اداره کل ورزش و جوانان یزد در شورای اداری ورزش و جوانان استان که با حضور مسئولان اداراتتکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی در مهریز ورزش و جوانان شهرستان‌ها در مهریز برگزار شد، گفت: در این نشست های شورای اداری در ابتدا موضوعات حوزه ورزش شهرستان میزبان با حضور فرماندار شهرستان مورد بررسی قرار می گیرد.

حاجی حسینی افزود:در ادامه این نشست ها موضوعات راهبردی و اصلی که در سطح استان دنبال می شودبه عنوان موضوع اصلی جلسه عنوان و مطرح می شود.

وی در ادامه از تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی در شهرستان مهریز خبر دادو اظهار داشت:دو طرح ورزشی در دهستان بهادران به زودی عملیاتی می شود و همچنین بهسازی ورزشگاه شهید صدوقی مهریز در دستور کار قرار دارد و امیدواریم طرح های نیمه تمام شهرستان مهریز تا پایان سال تکمیل و به بهرداری برسد.

حاجی حسینی گفت: جذب اعتبارات مورد توجه قرار گیرد و با هماهنگی و مطالبه از فرمانداری‌ها بسیاری از اعتبارات می‌تواند تخصیص و جذب شود که انتظار داریم روسای شهرستان‌ها در ارتباط نزدیک با فرمانداران و نمایندگان مجلس در این بخش مطالبه گری و پیگیری کنند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان یزد خاطرنشان کرد: در شهرستان‌ها صنایع بزرگ که ظرفیت و توان باشگاه داری و تیم داری را دارند شناسایی و با توجه به نیاز و آمایش سرزمین با برنامه مشخص بخواهیم تا در رشته‌های مورد نظر حمایت و تیم داری کنند.

فرماندار مهریز گفت: اطلاع رسانی و تبیین فعالیت‌های انجام شده در حوزه ورزش به مردم موضوع مهمی است که باید بیش از گذشته انجام و همگان در جریان آن قرار گیرند.

فرماندار شهرستان مهریز در ادامه این جلسه اظهار داشت: باید به کلاسهای داوری ،مربیگری احتمام ویژه ای داشته باشیم.

دهقان به اهمیت شناسایی استعدادها اشاره کرد و گفت: باید استعدادیابی درستی در نقاط مختلف استان و شهرستان صورت گیرد. اگر امکانات خوبی در اختیار استعدادها قرار گیرد می شود قهرمانان زیادی را در شهرها و روستاها کشف کرد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..