معاون استاندار یزد: همه توان خود را برای خدمت به زائران اربعین به کار گیریم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با بیان اینکه باید همه توان و تلاش را برای خدمت شایسته به زائران اربعین حسینی به کار بندیم، تدارک حداکثر توان هوایی، ریلی و زمینی در بحث حمل و نقل زوار در زمان رفت و برگشت را خواستار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد؛ علی اکبر عزیزی در سومین جلسه ستاد اربعین حسینی استان افزود: نتیجه برگزاری جلسات ستاد اربعین افزایش کیفیت خدمت به زوار حضرت سیدالشهدا (ع) است و اینکه انسان احساس میکند سهم کوچکی در حماسه بزرگ پیاده روی اربعین دارد حس غیر قابل توصیفی است.

معاون استاندار یزد همچنین با تاکید بر رعایت نرخ مصوب هزینه ایاب و ذهاب در این ایام ابراز داشت: باید نظارت ها در این حوزه به شدت افزایش داده شود و اجازه ندهیم در این خصوص بازار سیاه به وجود آید.

جانشین ستاد اربعین استان راه اندازی سامانه مدیران کاروان های اربعین را اقدامی ارزشمند خواند و گفت: تمامی مدیران کاروان هایی که قصد اعزام زائران را دارند بابد در این سامانه ثبت نام کنند و ارائه خدمات از جمله تخصیص اتوبوس منوط به ثبت نام در این سامانه است و مردم عزیز هم بدانند که باید با کاروان های ثبت شده به کشور عراق اعزام شوند و ما در قبال کاروان هایی که مدیر آن ها در سامانه ثبت نام نکرده باشد مسئولیتی نداریم.

وی با تاکید بر پوشش رسانه ای حرکت عظیم مردمی در راهپیمایی اربعین ابراز داشت: مدیران و کارشناسان روابط عمومی دستگاه ها میتوانند به صورت اختیاری، بدون دریافت هیچ حق ماموریتی و با استفاده از مرخصی تشویقی در این ایام در راهپیمایی اربعین شرکت کرده و ابعاد رسانه ای این همایش بزرگ دینی را به نمایش بگذارند.

عزیزی همچنین از ساخت موکب در مرز چزابه خبر داد و اظهار کرد: کار ساخت موکب به خوبی در حال انجام است که امیدواریم در اربعین امسال بتوانیم از آن بهره برداری نماییم.

مدیران کاروان های اربعین استان یزد می توانند با مراجعه به نشانی https://arbaeen.ostanyazd.ir از ۱۷ تیر تا ۱۷ مردادماه در سامانه ثبت نام مدیران ویژه پیاده روی اربعین ۱۴۰۲ ثبت نام نمایند.

منبع:ایرنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..