نصب و تعویض تابلوهای فرسوده معابر شهر یزد

نایب رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد گفت: بعد از پایش دو هزار معبر محله آزادشهر، با هدف تعویض تابلوهای فرسوده، اکنون پایش ۱۳۰۰ معبر محلات حسن آباد، کوی توحید، کوی امام حسینی، مریم آباد و محله مدرس در حال انجام است.

حجت‌الاسلام «سید ناصر حیدری» ضمن بیان این مطلب، ادامه داد: تاکنون ۱۲۰ معبر در این محلات نام آنها در کمیته نام گذاری انتخاب و با تصویب اعضای شورای اسلامی شهر یزد، تأیید شده که برای نصب تابلو به سازمان سیما و منظر شهرداری ارسال خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه کمیته نام گذاری با حضور کارشناسان ادبیات، تاریخ و شهرشناسی برگزار می‌شود و در این کمیته نام هایی متناسب پیشنهاد می‌شود، گفت: از جمله نام‌هایی که برای معابر ۵ محله نام برده انتخاب شد، باغستان، باغ بهشت، باغ مهر، آفتاب، مهتاب، طلوع، دلشاد، امین، مهربان، سحر، نسیم و خوشنام است.

این عضو شورای شهر یزد تأکید کرد: بعد از پایش این محلات و نام گذاری آن ها، شهرداری و شورای شهر برای نامگذاری معابر بی نام محله امامشهر و بلوار جمهوری اقدام خواهد کرد.

به گزارش یزدی نیوز و به نقل از روابط عمومی شورای شهر یزد، حجت‌الاسلام حیدری در پایان با اشاره به اینکه شورای ششم از ابتدای فعالیت تاکنون ۳۴۳ نام‌گذاری داشته که بالغ بر ۲۰۰ مورد از این معابر نام‌های عام بوده و اسامی مرتبط با گل‌ها بوده گفت: همچنین روال شهرداری در سال‌های گذشته نصب نزدیک به ۳۰۰ تا ۴۰۰ تابلو در سطح شهر بوده اما ما این آمار را به بالای سه هزار تابلو رساندیم و تلاش داریم که با سرعت این موضوع را دنبال کنیم.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..