مدیرکل راه و شهرسازی یزد اعلام کرد؛

تخصیص بیش از ۳ هزار قطعه زمین به واجدان طرح جوانی جمعیت در یزد

مدیرکل راه و شهرسازی یزد گفت: قرارداد واگذاری اراضی طرح جوانی جمعیت در هر دو مرحله قرعه کشی شده در سطح استان یزد به مرور به متقاضیان اعلام می شود.

احسان خواجه رضایی، با اشاره به احصاء ۳ هزار قطعه زمین برای قرعه کشی بین افراد واجد واگذاری اراضی تحت شرایط طرح جوانی جمعیت اظهار داشت: در اولین مرحله قرعه کشی هزار و ۸۹۱ و در دومین مرحله هزار و ۲۰۷ متقاضی واجد شرایط مشمول قرعه کشی شده و شماره قطعات زمین آنها هم مشخص شد.

وی ادامه داد: در اولین مرحله قبل قرعه کشی اراضی که همزمان با شام ولادت حضرت امام رضا (ع) برگزارشد، در شهر یزد صاحبان هزار و ۴۴۱ قطعه زمین و در استان هزار و ۸۹۱ قطعه زمین با قرعه کشی مشخص شدند که طی فرایند اعلامی قرارداد واگذاری با آنها منعقد و اراضی تحویل شأن خواهد شد.

خواجه رضایی با بیان اینکه در دومین مرحله قرعه کشی ۲ هزار قطعه زمین به خانواده‌های مثبت ۳ فرزند و مثبت ۴ فرزند زیر ۲۰ سال انجام شد، افزود: در این مرحله نیز هزار و ۲۰۷ قطعه زمین قرعه کشی و شماره قطعات متقاضیان مشخص شد.

مدیرکل راه و شهرسازی یزد با اشاره به برگزاری دومین مرحله قرعه کشی همزمان با عید سعید غدیر خم گفت: در این مراسم برای اولین بار در سطح کشور برای خانواده‌های دارای چهار فرزند زیر ۲۰ سال نیز قرعه کشی و شماره قطعات برای آنها بعد از مراسم پیامک شد.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..