تکمیل بیمارستان پیوند یزد با ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر

رئیس بیمارستان شهید صدوقی یزد با بیان اینکه بیمارستان پیوند یزد تاکنون ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، گفت: برای تکمیل و تجهیز این بیمارستان به ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

دکتر «حسین سلیمانی» در نشست هماهنگی راه اندازی بیمارستان خیرساز پیوند در بیمارستان شهید صدوقی یزد که با حضور خانواده خیر و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی یزد در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد، با بیان اینکه طرح بیمارستان پیوند یزد یک طرح مهم و کشوری به شمار می آید که شناسه کشوری ساخت و ساز دارد، گفت: این بیمارستان شامل بخش پیوند کبد و کلیه می باشد و همچنین بخش دیالیز با ۴۰ تخت بستری برای آن در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به این که این طرح توسط خیر در سال ۹۲ آغاز شده است، افزود: ساخت بیمارستان پیوند یزد از ابتدا خیر ساز بوده است و تاکنون ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

رئیس بیمارستان شهید صدوقی یزد با اشاره به این که برای تکمیل و تجهیز این بیمارستان به ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است، ادامه داد: بیمارستان پیوند یزد در سال ۱۴۰۰ جزء مصوبات سفر ریاست جمهوری قرار گرفت و تاکنون ۶۰ میلیارد تومان از طرف وزارت برای تکمیل این طرح اختصاص داده شده است.

سلیمانی با بیان اینکه تاکنون ۴۰ درصد تجهیزات این بیمارستان تامین شده است، افزود: بیمارستان پیوند یک بیمارستان معمولی نیست بلکه بیمارستانی است که خدماتش برای فراتر از استان یزد ارائه می شود.

وی این اقدام را فراتر از یک اقدام معمولی دانست و تاکید کرد: تکمیل ساختمان بیمارستان پیوند دست یاری خانواده مرحوم خیر و یک عزم جدی را می طلبد.

او افزود: با افتتاح این بیمارستان، استان یزد چهارمین استانی به شمار می آید که به مرکز تخصصی پیوند مجهز می شود و دعای خیر بدرقه راه خانواده خیر و مرحوم خواهد شد.

رئیس بیمارستان شهید صدوقی یزد در پایان خاطر نشان کرد: بیمارستان پیوند یزد به زودی تکمیل و تجهیز گردد و قطعا با بهره برداری از این بیمارستان، خدمات آن به عنوان یک الگوی کشوری ارائه شود .

به گزارش یزدی نیوزو به نقل از وبدا، در این نشست همچنین در مورد چگونگی تامین مالی برای سرعت گرفتن تکمیل این پروژه و بهره برداری زودتر آن از سوی خانواده خیر و دانشگاه بحث و تبادل نظر شد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..