مراودات اقتصادی استان‌های یزد و کرمان افزایش می‌یابد

استاندار یزد با بیان این‌که استان‌های یزد و کرمان در حوزه معادن و را‌ه‌اندازی صنایع جانبی در سطح کشور از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند، گفت: مراودات فرهنگی و اقتصادی استانهای یزد و کرمان افزایش می‌یابد.

به گزارش یزدی نیوز، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استان، مهران فاطمی با نماینده کوهبنان و زرند استان کرمان دیدار و اظهار کرد: مراودات فرهنگی و اقتصادی بین یزد و شهرستان‌های زرند و کوهبنان قدمتی به بلندای تاریخ دارد.

وی بر لزوم گسترش روابط میان یزد و کرمان تأکید کرد و افزود: استان‌های یزد و کرمان در حوزه معادن و راه اندازی صنایع جانبی در سطح کشور از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند که در این راستا شهرستان‌های زرند و کوهبنان نقش آفرین هستند.

استاندار یزد گفت: در حوز‌های اقتصادی، عمرانی و زیرساختی جاده‌های سیروس آباد و زرند به بافق در حال احداث است که امید می‌رود جاده کوهبنان به سرویس آباد و بافق در موعد مقرر به بهره برداری برسد.

فاطمی تصریح کرد: آمادگی هرگونه همکاری با شهرستان کوهبنان را داریم، زیرا تلاش ما ایجاد وحدت و همدلی بیشتر برای توسعه و پیشرفت منطقه است.

عفت شریعتی، نماینده کوهبنان اظهار کرد: طرح انتقال آب خلیج فارس به شهرستان‌های زرند و کوهبنان از مسیر کرمان و اتصال به شهرستان بافق اجرایی می‌شود.

وی بر لزوم بهسازی راه‌های ارتباطی زرند و کوهبندان برای سهولت رفت و آمد به استان یزد تأکید و خاطرنشان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته باند اول جاده زرند، سیریز، بافق احداث شد و جاده کوهبنان، خرمدشت، سبزدشت و بافق از مسیر سیروس آباد در حال احداث است که این مهم در رونق شهرستان‌های مذکور، کوتاه شدن مسیر، صرف جویی در وقت و هزینه موثر است.

منبع:خبرگزاری فارس

بخش نظردهی بسته شده است..