ستاد فوتبال ساحلی در یزد تشکیل شود/ به استاندار و وزیر کشور نامه می‌زنم

رئیس فدراسیون فوتبال ایران یزد را قطب فوتبال ساحلی کشور خواند و پیشنهاد کرد ستادی در یزد برای میزبانی مسابقات بین المللی این رشته ایجاد شود.

«مهدی تاج» در حاشیه مجمع سالیانه هیات فوتبال استان یزد در گفت‌وگو با ایسنا درباره جایگاه فوتبال ساحلی یزد در کشور گفت: من قبلا هم گفته‌ام که یزد را قطب فوتبال ساحلی کشور می‌دانم و پیشنهاد دارم که باید ستادی برای فوتبال ساحلی در یزد به ریاست استاندار، دبیری مدیر کل ورزش و جوانان استان و عضویت عوامل هیات فوتبال و سایر فعالان این بخش ایجاد شود.

وی افزود: در این باره و تشکیل این ستاد نیز به استاندار و وزیر کشور نیز نامه خواهم زد تا برای برگزاری مسابقات بین المللی فوتبال ساحلی در استان یزد برنامه‌ریزی شود.

تاج گفت: یزد در حین بی بهره بودن از دریا و ساحل، مزیت خوبی در فوتبال ساحلی دارد چرا که هشت بازیکن ملی پوش کشورمان از این استان هستند.

وی افزود: الان در فوتبال ساحلی بین قاره ای دنیا اول هستیم و این یک مزیت بزرگ است که تنها در فوتبال ساحلی کشورمان از آن برخورداریم و باید در حال حاضر از یزد به عنوان قطب این ورزش حمایت کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان این که باید از نمایندگان فوتبال ساحلی استان یزد قدردانی کرد، گفت: همه ما به عنوان مسئول باید برای رفع مشکلات آنها گام برداریم.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..