معلمان بازنشسته یزد اجرای طرح همسان سازی حقوق با شاغلان را خواستار شدند

جمعی از معلمان بازنشسته استان یزد  با حضور در مقابل استانداری یزد اجرای صحیح و دقیق طرح همسان سازی حقوق با شاغلان را بر اساس قانون خواستار شدند.

به گزارش یزدی نیوز، حدود ۴۰۰ نفر از معلمان پیشکسوت استان که نسبت به نحوه اجرایی طرح رتبه بندی و اجرا نشدن آن برای پیشکسوتان فرهنگی انتقاد داشتند با حضور در مقابل استانداری یزد، پیگیری مسئولان برای حل مشکلات موجود در این زمینه را مورد تاکید قرار دادند.

برخی از معلمان شرکت کننده در این تجمع بر این اعتقادند که در اجرای این طرح عدالت رعایت نشده و باید همانند فرهنگیان شاغل نیز طرح همسان سازی برای آنها از سوی دولت و همکاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی اجرا شود.

همچنین این افراد اعتقاد دارند که اجرای طرح رتبه بندی توسط دولت فقط در وضعیت کنونی موجب ایجاد فاصله زیاد برای شاغلان و بازنشستگان آموزش و پرورش شده و باید برای حل مشکل این قشر نیز برنامه ریزی شود.

در این تجمع مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان یزد گفت: رسیدگی به مطالبات فرهنگیان پیشکسوت از مواردی است که از سوی دولت و مجلس در دست بررسی و اقدام قرار دارد که تسریع آن که مورد مطالبه معلمان بازنشسته قرار گرفته است.

 

محمود زارع شاهی در جمع بازنشستگان آموزش و پرورش استان یزد افزود: این ضرورت وجود دارد تا با اجرای دقیق طرح همسان سازی حقوق نسبت به برداشتن فاصله حقوق بین شاغلان و بازنشستگان اقدامات لازم و مناسب صورت گیرد که موجب رضایت جامعه هدف شود.

منبع:ایرنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..