معاون سیاسی استاندار یزد:

یزدی‌ها بی‌حجابی را بر نمی‌تابند/انتقاد از عملکرد برخی مدیران

معاون استاندار یزد گفت: استان یزد از دیرباز به تدین و پایبندی به اعتقادات مذهبی شهره بوده و مردم مؤمن این خطه بروز ناهنجاری در مقوله عفاف و حجاب توسط برخی را بر نخواهند تافت.

به گزارش یزدی نیوز ، علی اکبر عزیزی در اولین همایش دبیران و مسئولان عفاف و حجاب شورای امر به معروف و نهی از منکر ادارات استان در سالن شهید مطهری سپاه الغدیر یزد، با تاکید بر اینکه در زمینه مسائل عفاف و حجاب در استان کوتاه نخواهیم آمد و کشف حجاب را به هیچ عنوان نمی‌پذیریم، گفت: استان یزد از دیرباز به تدین و پایبندی به اعتقادات شهره بوده است.

وی با بیان اینکه امروز در یک جنگ تمام عیار ترکیبی قرار داریم، اظهار داشت: اگر درک صحیحی از این جنگ نداشته باشیم، به طور قطع موفق نخواهیم بود در جنگ عفاف و حجاب کسی به تلفات آن افتخار نمی‌کند برای مثال در خانواده‌ای که مادر خانواده چادری است و دختر خانواده اقدام به کشف حجاب می‌کند، این خانواده یک خانواده شکست خورده است که اثرات آن در زندگی آینده فرزندش هویدا می‌شود و این دقیقاً نتیجه عدم درک صحیح و ضعف مبانی دینی و اعتقادی است.

عزیزی با انتقاد از عملکرد برخی مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی در زمینه عفاف و حجاب ابراز داشت: متأسفانه سیاست‌های مدیریتی ما محافظه کارانه است و این رویکرد باید تغییر کند.

معاون استاندار یزد با اشاره به اینکه تعطیلی هشت ساله معاونت پرورشی در دولت گذشته موجب خسارت به بنیه اعتقادی دانش آموزان و دانشجویان ما شده است، گفت: هر چند آموزش و پرورش در سالیان گذشته از امر پرورش غفلت کرده اما در خانواده‌ای که تدین قوی و ریشه دینی وجود داشته باشد، فرزندان از گزند دشمنان در امان خواهند بود.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..