هیچ توافقی برای واگذاری اراضی دانشگاه یزد با شهرداری صورت نگرفته است

رئیس دانشگاه یزد با بیان این که علی‌رغم تمامی مذاکراتی که با شهرداری یزد داشته‌ایم، تاکنون به هیچ توافقی در خصوص واگذاری زمین های دانشگاه نرسیده‌ایم، گفت: دو شرط برای شهرداری گذاشته‌ایم که تنها در صورت قبولی، آماده همکاری و توافق ۱۰۰ درصدی خواهیم بود.

«عباس کلانتری» در خصوص آخرین وضعیت واگذاری اراضی دانشگاه یزد به شهرداری جهت تکمیل جاده گازی، گفت: با وجود تمام جلسات و مذاکراتی که تاکنون با مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر یزد داشته‌ایم، تاکنون به هیچ توافقی در خصوص واگذاری وجبی از زمین‌های دانشگاه به شهرداری نرسیده‌ایم.

وی افزود: دانشگاه به شهرداری بارها اعلام کرده‌ است که اگر می‌خواهند امتداد جاده گازی را از اراضی دانشگاه یزد عبور دهند، باید به نحوی یک دسترسی به اراضی جنوبی دانشگاه به ما بدهند که ما بتوانیم از داخل دانشگاه به اراضی جنوبی که خوابگاه متأهلین قرار دارد داشته باشیم.

رئیس دانشگاه خاطر نشان کرد: همچنین با توجه به این‌که جاده گازی درست در پشت خوابگاه دختران دانشگاه ایجاد خواهد شد و آسایش و آرامش خوابگاه برای دانشگاه اهمیت بسیار بالایی دارد نمی‌توانیم این اجازه را بدهیم که این جاده مماس با سطح زمین احداث شود چرا که سر و صدای رفت و آمد ها پس از ایجاد این جاده، آرامش و آسایش خوابگاه را دچار مشکل می‌کند بنابراین به شورای شهر و شهرداری پیشنهاد دادیم که اگر می‌خواهند همچنان این جاده امتداد داشته باشد باید به نحوی ایجاد جاده در عمق زمین باشد و مماس با سطح اراضی دانشگاه نباشد.

کلانتری در پایان تاکید کرد: دانشگاه با پذیرش این دو شرط از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر، آماده توافق ۱۰۰ درصدی و همچنین انجام هر گونه همکاری برای به اتمام رساندن این طرح خواهد بود.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..