افزایش ۶۰ درصدی پرداخت مالیات در مهریز

مودیان مهریزی به صورت متوسط، ماهیانه ۱۲۰ میلیارد ریال مالیات پرداخت می‌کنند که افزایش ۶۰ درصدی را نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد.

به گزارش یزدی نیوز رئیس اداره امور مالیاتی مهریز در نشست با خبرنگاران شهرستان با اشاره به اهمیت همکاری مودیان در پرداخت به موقع مالیات گفت: ۹۵ درصد وصول مالیات شهرستان از طریق اشخاص حقوقی و بقیه توسط سایر اشخاص حقیقی است و ۴۸۰ شرکت با فعالیت‌های مختلف نسبت به پرداخت مالیات خود همکاری مناسب دارند.

حاجی قاسمی افزود: مودیان مهریزی به صورت متوسط، ماهیانه ۱۲۰ میلیارد ریال مالیات پرداخت می‌کنند که افزایش ۶۰ درصدی را نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد.

وی با قدردانی از همکاری مردم و مسئولان با این اداره ادامه داد: بخش عمده مالیات مودیان شهرستان بر اساس مقررات، صرف اجرای طرح‌های عمرانی و فرهنگی می‌شود.

رئیس اداره مالیات مهریز افزود: هم اکنون مجموع مودیان شهرستان اعم از اشخاص حقوقی و حقیقی، هشت هزار و ۸۷۰ نفر است و اداره امور مالیاتی مهریز از لحاظ وصول مالیات قانونی شهروندان بعد از شهرستان‌های بافق و اردکان در رده سوم استان قرار دارد.

وی، تکریم ارباب رجوع را از برنامه‌های محوری این اداره عنوان کرد و اظهار داشت: بیش از ۸۵ درصد مشاغل مختلف شهرستان در موعد مقرر نسبت به تسلیم اظهارنامه مالیاتی خود اقدام می‌کنند و تعامل خوبی بین مودیان و این اداره وجود دارد.

حاجی قاسمی تأکید کرد که مردم باید به صورت شفاف در جریان نحوه هزینه کرد مالیات قرار گیرند

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..