ایجاد دپارتمان توسعه محصول و فناوری در کلینیک کسب و کار یزد

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد با اشاره به توجه به توسعه فناوری به عنوان یکی از برنامه های شرکت شهرک‌های صنعتی استان، اظهار کرد: دپارتمان توسعه فناوری با هدف توانمندسازی مشاورین حوزه فناوری و کمک به واحدهای تولیدی و صنعتی در کلینیک کسب و کار یزد تشکیل شد.

«محمد دهقان» با اشاره به توجه به توسعه فناوری به عنوان یکی از برنامه های شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد اظهار کرد: دپارتمان توسعه فناوری با هدف توانمندسازی مشاورین حوزه فناوری و کمک به واحدهای تولیدی و صنعتی در کلینیک کسب و کار یزد تشکیل شد.

وی افزود: نیازسنجی و برگزاری دوره های آموزشی با محوریت توسعه محصول و فناوری، مشاوره ایجاد نظام نوآوری(واحد تحقیق و توسعه) در واحدهای صنعتی متقاضی، مشاوره در جهت دانش بنیان شدن واحدهای صنعتی مستعد، شناسایی و رفع نیازهای فناورانه مهمترین برنامه هایی است که در دستور کار این دپارتمان قرار گرفته است.

به گزارش یزدی نیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی یزد، دهقان با اشاره به برگزاری اولین نشست اعضای دپارتمان توسعه فناوری، عنوان کرد: این جلسه با هدف شناسایی ظرفیت‌های مشاورین این حوزه تشکیل و مقرر شد تا جلسات این دپارتمان به صورت مستمر و ماهیانه برگزار شود..

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..