ویژه برنامه «عیدانه» روی آنتن شبکه یزد رفت/راه‌اندازی پویش «من مبشر غدیرم»

ویژه برنامه «عیدانه» به مناسبت فرا رسیدن اعیاد دهه امامت و ولایت با همکاری ستاد مبشر غدیر شهرداری یزد روی آنتن شبکه یزد رفت.

این ویژه برنامه شاد اجتماعی که از عید قربان شروع شده، به مدت شش شب از ساعت ۲۱:۳۰ تا ۲۲:۳۰ و صبح روز عید غدیر نیز از ساعت ۱۰ تا ۱۱ صبح به سمع و نظر مخاطبان رسانه استانی یزد می‌رسد.

این برنامه که با هدف تریج فرهنگ غدیر و ارائه مطالب مفید ویژه واقعع غدیر و نیز ایجاد شادمانی فضای خانه یزدیها در حال برگزاریست، دارای بخش‌های متنوع و شادی مانند حضور میهمانان ویژه، خواننده‌های استانی و کشوری، گزارش مردمی، گزارش از جشن‌های در حال برگزاری محلات و مناطق مختلف شهر، محتواها، پویشها و تیزرهای تهیه شده به مناسبت این ایام، طنز و سایر بخشهاست.

میهمان شامگاه گذشته جمعه نهم تیرماه این برنامه، حجت الاسلام «مجتبی صداقت» رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد بود که به تشریح برنامه‌های قربان تا غدیر این سازمان پرداخت.

یکی از برنامه‎های سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری در این روزها، راه‌اندازی پویش بزرگ «من مبشر غدیرم» است که در قالب این پویش، تمام شهروندان یزدی می‌توانند فعالیت‌های خود در زمینه غدیر را در قالب‌های مختلف نظیر عکس و فیلم به این سازمان از طریق ارسال عدد ۳ به شماره ۳۰۰۰۶۱۵۹ ارسال کنند.

البته قرار است منتخب این آثار در برنامه «عیدانه» شبکه استانی یزد نمایش داده شود و در برنامه پایانی به برترین‌ها جوایز ارزنده‌ای مانند پنج کمک هزینه ۷۰ میلیون ریالی سفر به عتبات عالیات و ۱۴ کمک هزینه ۳۰ میلیون ریالی سفر به مشهد مقدس اهدا شود.

لازم به ذکر است؛ برنامه «عیدانه» را «سروش تحویلداران» و «حامد ژیانپور» تهیه، «غلامرضا حاجی زاده» کارگردانی، «فاطمه زارع» و «مجتبی معتمدی» اجرا و «حمید طلایی» و «مسعود حبوباتی» گزارش می‌کنند.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..