مدیر کل فرهنگ و ارشاد یزد:

اهانت به قرآن، اهانت به آزادی به اسم آزادی است

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد اهانت به قرآن کریم را اهانت به واژه آزادی خواند و گفت: اروپایی‌ها ثابت کرده اند آزادی را پای منافع خود تعریف می‌کنند و هیچ اعتقادی به اصل آزادی انسان ندارند.

«احسان عابدی» در این باره اظهار کرد: در روزهای اخیر شاهد بودیم که یک دولت اروپایی به اسم آزادی، مجوز اهانت به قرآن کریم را به چند تن از شهروندان خود داد و بار دیگر این رفتار ضدانسانی مدعیان آزادی، قلوب مسلمانان جهان را جریحه دار کرد.

وی تاکید کرد: این رفتار شنیع، چیزی جز اهانت به واژه آزادی نیست و اروپایی‌ها ثابت کرده اند آزادی را پای منافع خود تعریف می‌کنند و هیچ اعتقادی به اصل آزادی انسان ندارند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان گفت: چگونه می شود به مقدس‌ترین باور جمعیت میلیاردی مسلمان جهان توهین کرد و دم از آزادی زد، در حالی که همین اروپایی‌ها در بسیاری دیگر از مسائل اجازه آزاد بودن و آزاد اندیشیدن را نمی‌دهند؟

وی ادامه داد: قرآن کریم معجزه جاودانه پیامبر اسلام است و قطعا این رفتارهای ضدانسانی کوچکترین خدشه‌ای به آن وارد نمی‌کند اما نباید شاهد سکوت مسلمانان و دولت‌های اسلامی در قبال آن باشیم بلکه وظیفه ماست که در دفاع از این کتاب نورانی و کلام خداوند متعال واکنش نشان دهیم.

به گزارش یزدی نیوز و به نقل از روابط عمومی ارشاد یزد، عابدی در پایان تاکید کرد: جامعه قرآنی یزد این عمل برخاسته از جاهلیت را محکوم می‌کند و امیدواریم مقامات دولت جمهوری اسلامی ایران هم مانند سایر کشورها در این خصوص واکنش متناسبی اتخاذ کند تا هزینه اهانت به مقدسات مسلمانان بالا رود.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..