آغاز ویژه‌برنامه‌های دهه ولایت یزد با جشن وصال ۱۱۰ زوج

سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد ویژه برنامه‎های دهه ولایت خود مشتمل بر ۲۰۰ عنوان برنامه را با برگزاری جشن وصال و ازدواج آسان ۱۱۰ زوج یزدی آغاز می‌کند.

«محمد فکر» مدیر واحد اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در این خصوص گفت: این مراسم جشن با شعار ازدواج آسان و آسمانی همزمان با آغاز دهه امامت و ولایت با حضور ۱۱۰ زوج جوان یزدی و خانواده‌هایشان شامگاه پنجشنبه هشتم تیرماه در باغ جهانی دولت آباد یزد برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این جشن که آغازگر ویژه‌برنامه‌های اعیاد قربان تا غدیر این سازمان است را ترویج ازدواج به هنگام، آگاهانه و آسان خواند و گفت: در این مراسم جشن که با حضور مسئولان ارشد استان برگزار خواهد شد، به نوعروسان و نودامادان ۵۰ میلیون تومان کمک هزینه زندگی، تابلوفرش و بسته‌های فرهنگی اهدا خواهد شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: همچنین در این مراسم که همراه با برنامه‌های متنوع شاد و مفرح خواهد بود، از فعالان حوزه زدواج در استان تقدیر خواهد شد.

گفتنی است؛ سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد برای عید قربان تا عید مباهله بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه شاد و متناسب با این اعیاد با رویکرد مردمی‌سازی برنامه‌ها و تقویت نشاط اجتماعی در نظر گرفته است.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..