دستگیری زورگیران در یزد، کمتر از ۳ ساعت

فرمانده انتظامی استان: ۲ زورگیری که با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت طلاجات ۲ خانم کرده بودند در کمتر از ۳ ساعت دستگیر شدند.

به گزارش یزدی نیوز، سردار عباسعلی بهدانی فرد گفت: با توجه به شکایت ۲ خانم مبنی بر اینکه در منطقه ملاصدرا و پاسداران یزد توسط راکبان یک دستگاه موتورسیکلت مورد زورگیری واقع شده اند بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات پلیس نشانگر این بود که ۲ نفر با یک دستگاه موتورسیکلت با تهدید سلاح سرد اقدام به زورگیری و سرقت طلاجات از این ۲ خانم کرده و از محل متواری شده اند.

فرمانده انتظامی استان یزد اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع، تیم‌های اطلاعاتی از کارآگاهان خبره پلیس آگاهی تشکیل شد و در کمتر از سه ساعت پس از وقوع جرم، متهمان در حاشیه شهر شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شدند.

بهدانی فرد تصریح کرد: طلا‌های سرقتی از متهمان کشف شد و همچنین مالخر‌هایی که اقدام به خرید طلاجات مسروقه کرده بودند، دستگیر و به همراه متهمان به مراجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس استان یزد گفت: چنانچه افرادی در یزد به این روش مورد سرقت واقع شده اند برای شکایت و شناسایی سارقان به پلیس آگاهی استان یزد مراجعه کنند.

وی یادآور شد: افرادی که اقدام به خرید اموال سرقتی می‌کنند، بدانند که جرم آن‌ها کمتر از سارقان نیست و با این افراد هم نیز برابر قانون به شدت برخورد خواهد شد.

بهدانی فرد افزود: انتظاری که از طلافروشی‌ها داریم اینست که از خرید طلاجات بدون فاکتور خودداری کرده و چنانچه موارد مشکوکی را مشاهده کردند بلافاصله به پلیس ۱۱۰ طلاع دهند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

 

بخش نظردهی بسته شده است..