شهردار یزد:

مشکل پارکینگ تالار مرکزی یزد رفع خواهد شد

شهردار شهر میراث جهانی یزد با اشاره به نشست‌هایی که برای رفع مشکل پارکینگ مجموعه تالار مرکزی شهر یزد برگزار شده، گفت: این تالار در ایام‌الله دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش یزدی نیوز، ابوالقاسم محی‌الدینی در حاشیه نشست مشترک با محمدرضا برکت، مشاور وزیر و رئیس اداره نظارت بر طرح‌های عمرانی وزارت ارشاد و احسان عابدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اظهار داشت: امروز در خصوص پروژه‌های نیمه‌کاره فرهنگی و هنری استان پیگیری‌هایی صورت گرفت.

وی از جمله این پروژه‌ها را تالار مرکزی شهر دانست و گفت: عملیات عمرانی این تالار از سال ۱۳۸۸ آغاز شده و با اقدامات صورت گرفته، برنامه‌ریزی شده که این پروژه در دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد.

شهردار یزد ادامه داد: پروژه تالار مرکزی شهر یزد از قبل با مشکلاتی از جمله تامین پارکینگ مورد نیاز مجموعه و مشکلات ترافیکی که در محدوده آن وجود داشت روبرو بود.

محی‌الدینی گفت: این موضوعات در جلسات کارشناسی مطرح و مقرر شد که در مدت یک ماه، با نظر مشاور پروژه و مهندسین شهرداری در زمینه ترافیکی تصمیم نهایی اخذ شده و پارکینگ طبقاتی در جوار همان ساختمان احداث شود تا این مشکل برطرف شود.

وی اظهار امیدواری کرد: با همکاری که میان شهرداری و مجموعه‌های دولتی از جمله ارشاد وجود دارد بتوانیم طرح‌های خوبی که در حوزه‌های فرهنگی و هنری به صورت نیمه تمام رها شده را به بهره برداری برسانیم تا مردم بتوانند از آن استفاده و بهره برداری کنند.

شهردار یزد عنوان کرد: در این دوره فعالیت شورای اسلامی شهر و شهرداری یزد، یکی از مهمترین اولویت‌های مجموعه مدیریت شهری، تکمیل پروژه‌های نیمه‌ تمام بود که از ابتدا در دستور کار ما قرار گرفت.

محی‌الدینی گفت: در این زمینه اقدامات متعددی صورت گرفته و پروژه‌های نیمه تمام زیادی هم به بهره برداری رسیده و یا در دست تکمیل است که بخشی از آنها در حوزه‌های فرهنگی و هنری بوده‌اند.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..