رییس شورای شهر یزد:

دستگاههای اجرایی استان یزد یکهزار میلیارد تومان به شهرداری بدهکارند

رییس شورای اسلامی شهر یزد گفت: شهرداری‌های این استان بیش از یکهزار میلیارد تومان از دستگاه‌های اجرایی استان طلب دارند که انتظار می‌رود برای پرداخت آن اقدام کنند.

به گزارش این شورا “عزیزالله سیفی” در یکصدو چهلمین نشست علنی این شورا افزود: با توجه به ابلاغ آیین نامه سران سه قوه در خصوص مولد سازی، انتظار می‌رود دستگاه‌ها برای پرداخت بدهی خود به شهرداری‌ها اقدام کنند.

وی ادامه داد: عدم پرداخت بدهی از سوی برخی دستگاه‌های اجرایی موجب شده است در اجرای برخی طرح‌های ضروری به دلیل نبود ردیف اعتباری وقفه ایجاد شود.

رییس شورای اسلامی شهر یزد همچنین با اشاره به ۵ تیرماه، روز جهانی مبارزه با مواد مخدر گفت: اعتیاد به مواد مخدر یکی از مهم‌ترین مشکلات اجتماعی، اقتصادی وبهداشتی است که عوارض ناشی ازآن تهدیدی جدی برای جامعه بشری محسوب شده و موجب رکورد اجتماعی در زمینه‌های مختلف می‌گردد.

سیفی افزود: امروزه اعتیاد یکی از مهمترین آسیب‌های اجتماعی در اکثر کشورها است و هر ساله مبلغ زیادی در راستای کنترل اعتیاد و قاچاق مواد مخدر هزینه می‌شود؛ در ایران ۲۴ دستگاه و سازمان مختلف برای مهار این بلای خانمان سوز تلاش می‌کنند، همچنین برای حفاظت از مرزهای کشور، اقدام به احداث هزاران کیلومتر جاده، چندین پاسگاه مرزی، برجک و دیده‏ بانی و حفر چندین کیلومتر کانال شده است.

استان یزد ۱۲۸ دستگاه اجرایی با ۵۰ هزار نیرو دارد.

منبع:ایرنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..