با افزایش ۱۷ درصدی اعتبارات سال جاری؛

۱۰۲ میلیارد تومان تسهیلات برای مشاغل خانگی استان یزد تخصیص یافت

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد از تخصیص ۱۰۲ میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان اعتبار برای پرداخت تسهیلات به مشاغل خانگی استان در سال جاری با اولویت افراد پشتیبان و پیشران به ویژه در مناطق محروم خبر داد.

«محمدرضا فلاحتی» در جلسه بررسی اعتبارات تخصیصی تسهیلات قرض الحسنه مشاغل خانگی سال جاری استان که با حضور مدیر کل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری، نمایندگان دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل برگزار شد، ضمن اشاره به ابلاغ اعتبارات سال‌جاری قرض‌الحسنه مشاغل خانگی، به موضوع ضرورت همراهی بانک‌ها در جذب اعتبار تخصیص یافته پرداخت و عنوان کرد: این اعتبارات نسبت به سال گذشته ۱۷ درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به انجام فرآیند قانونی جهت تخصیص اعتبار به بانک‌های توسعه تعاون، رفاه کارگران، مهر ایران، صادرات و تجارت در این رابطه، براساس ابلاغیه بانک مرکزی در خصوص تسهیلات مشاغل خانگی، از دیگر بانک‌های عامل دارای سهمیه نیز خواست پیگیری لازم را جهت تخصیص اعتبار به استان به عمل آورند.

فلاحتی در پایان یادآور شد: متقاضیان برای استفاده از تسهیلات مشاغل خانگی باید در سامانه https://smkh.mcls.gov.ir نام‌نویسی کنند.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..