برپایی چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع‌ دستی استان یزد با ۲۷۰ غرفه

چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع‌ دستی استان یزد، چهارمین نمایشگاه تخصصی زیلو، زیور، حصیر و دست بافته‌های سنتی و دومین جشنواره پخت نان سنتی از پنجم تا نهم تیرماه در محل شهرک نمایشگاه‌های بین‌المللی یزد برپا می‌شود.

«عبدالمجید عربی» سرپرست معاونت صنایع‌ دستی استان یزد  در این رابطه اظهار کرد: در این نمایشگاه ۱۴۵ غرفه از سراسر کشور و مابقی از استان یزد و شهرستان‌ها جمعاً به تعداد ۲۷۰ غرفه دایر خواهد شد.

وی از اختصاص سهمیه‌ای ویژه‌ برای شهرهای میراث جهانی صنایع‌ دستی در این نمایشگاه خبر داد و گفت: تعداد هشت شهر در فهرست شهرهای جهانی صنایع دستی در نمایشگاه یزد حضور خواهند داشت.

عربی با اشاره به برپایی هشت سیاه چادر در محوطه این نمایشگاه، گفت: ۱۰ غرفه نیز در همین محوطه به پخت نان‌های سنتی اختصاص خواهد یافت.

این مسئول به برنامه‌های جنبی این نمایشگاه نیز اشاره و تصریح کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی صنایع دستی و نیز رویدادهای مرتبط به ویژه در حوزه بسته‌بندی مناسب صنایع دستی و نیز رونمایی پلتفروم‌های دانشگاه‌ها در خصوص روند اقدامات مرتبط با فروش و بازاریابی صنایع دستی، از جمله برنامه های این دوره از نمایشگاه صنایع دستی در یزد است.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..