برگزاری جشنواره مثبت خانواده در یزد/بار دیگر اَبَربازی‌ها شادی می‌آفرینند

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با اشاره به استقبال بسیار خوب شهروندان در نوروز ۱۴۰۲ از اَبربازی‌ها، گفت: هر پنجشنبه و جمعه به مدت دو شب اَبَربازی‌ها، میزبان مردم در پارک‌های مختلف سطح شهر هستند.

«مجتبی صداقت» جشنواره بزرگ مثبت خانواده را فرصتی مناسب برای حضور خانواده های یزدی در فضای نشاط آور دانست و افزود: علاوه بر اَبَربازی‌ها، اجرای نمایش خیابانی، سرود خیابانی و نقاشی چهره ویژه کودکان، از دیگر برنامه‌های این جشنواره است.

وی اظهار کرد: اَبَربازی‌ها در قالب ۳۰ نوع بازی است که برخی نوستالژیک و برخی فکری و گروهی هستند؛ مانند شطرنج، پنتاگو، اعصاب سنج، تعادل، جامپر و موارد دیگر که کارشناسان مربوطه برای آموزش و آشنا کردن علاقه‌مندان و حاضران با این بازی‌ها نیز حضور دارند.

معاون شهردار تصریح کرد: برگزاری برنامه های شاد و مهیج، ایجاد تجربه ای متفاوت از سرگرمی، نشاط و سلامت با رویکرد آموزشی و مشارکتی برای اقشار مختلف به خصوص خانواده ها ، از اهداف برگزاری این جشنواره است.

صداقت در پایان افزود: امیدواریم بتوانیم بطور مداوم و در طول سال اینگونه فعالیت های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی را برای خانواده ها برگزار کنیم.

به گزارش یزدی نیوز و به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، اولین جشنواره مثبت خانواده در تاریخ ۲۵ و ۲۶ خرداد ماه در پارک غدیر و دومین جشنواره در تاریخ اول و دوم تیرماه در پارک بزرگ شهر با استقبال بینظیر همشهریان همراه بود و در پایان هر جشنواره نیز به علاقه‌مندانی که در مسابقه شرکت کرده بودند به قید قرعه هدایایی اهدا شد.

قرار است سومین جشنواره مثبت خانواده پایان همین هفته یعنی پنج شنبه و جمعه ۸ و ۹ تیرماه از ساعت ۱۸ الی ۲۳ در پارک آزادگان یزد برگزار شود.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..