توسعه روابط یزد و خواهرخوانده‌هایش به بهانه سالروز ثبت جهانی

رئیس کمیسیون گردشگری، میراث فرهنگی، صنایع دستی و روابط بین‌الملل شورای اسلامی شهر یزد از سفر هیأت‌هایی از شهرهای خواهرخوانده به یزد همزمان با سالروز ثبت جهانی بافت تاریخی این کهن‌شهر خبر داد.

«بی‌بی فاطمه حقیرالسادات» در جلسه‌ای پیرامون جشن سالروز ثبت جهانی یزد با بیان اینکه در خصوص سفر هیأت‌های دعوت شده به یزد در مراسم ۱۸ تیر برنامه‌ریزی شد، گفت: مقرر شد هیأت‌های شهرهای خواهر خوانده به مدت سه روز در یزد حضور داشته باشند.

به گفته وی، انعقاد قرارداد در حوزه‌های مختلف فرهنگی، علمی، بازرگانی، تجاری و گردشگری بین یزد و هیأت‌هایی که عازم سفر به یزد هستند، جزو برنامه های اساسی شهرداری یزد خواهد بود.

به گزارش یزدی نیوزو به نقل از روابط عمومی شورای شهر یزد، حقیرالسادات با بیان این که در واقع این سفر زمینه‌ی آشنایی اولیه با هیأت‌های رسمی شهرهای خواهرخوانده است، گفت: محوریت اصلی این مراسم، خواهرخوانده‌ها و ظرفیت آنهاست که با میزبانی شهرداری یزد برگزار می‌شود.

رئیس کمیسیون گردشگری، میراث فرهنگی، صنایع دستی و روابط بین‌الملل شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به این که سه نفر از سفیران شهرهای خواهر خوانده نیز در این مراسم دعوت خواهند شد، گفت: حضور هیأت از شهرهای خواهرخوانده در یزد می‌تواند بر توسعه رابطه شهر یزد و خواهرخوانده‌ها بسیار موثر باشد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..