سلام دوباره نوجوان ۱۵ ساله یزدی به زندگی

با تلاش پرستاران بیمارستان شهید صدوقی یزد، نوجوان ۱۵ ساله‌ای که بعلت برق گرفتگی و سوختگی شدید در آستانه مرگ بود نجات یافت.

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی یزد به نقل از رییس بیمارستان شهید صدوقی این استان، پسر ۱۵ ساله اهل شهرستان خاتم برای گرفتن کبوتر خود از دکل برق سه فاز بالا می رود که به روایت شاهدان عینی، پس از لمس سیم برق، انفجار شدید و در پی آن آتش سوزی و برق گرفتگی شدید رخ می دهد و نوجوان با شدت زیاد به آسمان پرتاب و بعد از چند بار ملق زدن بر روی حفره ای در دکل گیر می افتد که خوشبختانه مانع سقوط شدید و ضربه شدید به مغز وی می گردد .

دکتر حسین سلیمانی افزود: پس از انجام اقدامات اولیه درمانی در شهرستان خاتم، این نوجوان با سوختگی ۲۵ درصد، سکته قلبی، کاهش سطح هوشیاری و احتمال مرگ به بخش مراقبت های ویژه کودکان بیمارستان شهید صدوقی یزد اعزام می شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه بعد از ۱۳ روز مراقبت شبانه روزی کارکنان بیمارستان شهید صدوقی یزد، نوجوان از مرگ حتمی نجات یافت و از بیمارستان با حال مساعد مرخص شد.

رییس بیمارستان شهید صدوقی یزد با اشاره به فرا رسیدن فصل تابستان و بازی و سرگرمی کودکان و نوجوانان، از خانواده ها خواست هشدارهای لازم در خصوص عواقب بازی با وسایل برقی را به فرزندان خود بدهند.

منبع:ایرنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..