دستگیری پزشک قلابی پوست و زیبایی در یزد

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس یزد گفت: ماموران، فردی را که بدون مدرک و مجوز، خود را به عنوان پزشک پوست و زیبایی معرفی کرده بود دستگیر کردند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس یزد، سرهنگ “مجید نعیم یاوری” اظهار کرد: با توجه به دریافت خبری مبنی بر اینکه یک خانم با معرفی خود به عنوان پزشک اقدام به فعالیت در زمینه پوست و زیبایی کرده است بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان یزد قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات پلیس بیانگر این بود که این خانم با راه اندازی مرکز زیبایی پوست در “صفائیه” یزد با معرفی خود به عنوان پزشک عمومی و دارای تخصص در خصوص پوست و زیبایی از “تهران” و “انگلستان” اقدام به فعالیت غیرمجاز در زمینه لیزر درمانی، زیبایی، خالبرداری و… کرده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس یزد ادامه داد: ماموران پلیس به همراه نماینده دانشگاه علوم پزشکی پس از اخذ مجوز قضائی به محل مورد نظر اعزام و متهم را دستگیر و محل فعالیتش را پلمب کردند.

وی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد تصریح کرد: شهروندان برای درمان به مراکز درمانی معتبر مراجعه کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک یا برخورد با افراد سودجو و متقلب، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۲ هزار قطعه مرغ زنده قاچاق در ابرکوه

فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه یزد گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در بازرسی از یک کامیون، ۲ هزار قطعه مرغ زنده فاقد مجوز بهداشتی به ارزش ۳ میلیارد ریال کشف کردند.

سرهنگ “محمدحسن حسینی” در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی فراغه شهرستان ابرکوه هنگام کنترل خودرو های عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده “اسکانیا ” حامل مرغ زنده مشکوک و جهت بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی در ادامه گفت: ماموران پس از هماهنگی با قضائی در بازرسی از کامیون، ۲هزار قطعه مرغ زنده قاچاق که فاقد مجوز حمل بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه افزود: ماموران در این رابطه یک متهم دستگیر و به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی کردند.

سرهنگ حسینی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی این محموله را بالغ بر ۳ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند؛ گفت: مبارزه با قاچاق کالا و احشام و طیور در دستور کار پلیس قرار دارد و با هرگونه قاچاق برابر قانون برخورد خواهدشد.

منبع:ایرنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..