معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی یزد:

مجوز استخدام ۸۰۰ نفر در دانشگاه علوم پزشکی یزد صادر شد

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: مجوز استخدام بیش از ۸۰۰ نفر در دانشگاه علوم پزشکی یزد صادر شده و در آینده نزدیک آزمون استخدامی برگزار خواهد شد.

به گزارش یزدی نیوز، حسین ابوالحسینی در نشست روسای شبکه های بهداشت و درمان، مراکز بهداشت، بیمارستان های تابعه و مدیران ستادی دانشگاه که در سالن باقرالعلوم برگزار شد، شفافیت و عدالت محوری را از اولویت های دانشگاه عنوان کرد و بر پرداخت معوقات کارکنان دانشگاه و شناسائی کلیه مراکز رفاهی دانشگاه و ایجاد زیر ساخت لازم برای اطلاع رسانی به تمام کارکنان دانشگاه اعم از شاغلان و بازنشستگان تاکید کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد همچنین از صدور مجوز استخدام بیش از ۸۰۰ نفر در حوزه های بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد و برگزاری آزمون استخدامی در آینده نزدیک خبر داد.

ابوالحسینی همچنین از نیمه تمام بودن ۱۵۰ طرح با متراژ ۲۰۰ هزار متر مربع در سطح دانشگاه خبر داد و افزود: اولویت دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد تکمیل و تجهیز طرح های نیمه تمام بهداشتی و درمانی است.

وی با اشاره به اتمام پروژه های بالای ۷۰ درصد آموزشی و رفاهی دانشگاه علوم پزشکی یزد ادامه داد: بیمارستان بحران، بیمارستان اشکذر، بخش پیوند بیمارستان شهید صدوقی یزد و اورژانس تفت از جمله این طرح هاست که به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد به طرح های طرح تحول بهداشت نیز اشاره کرد و افزود: تاکنون ۲۳ طرح تکمیل شده و ۵۰ طرح باقی مانده است.

ابوالحسینی با اشاره به بهره گیری از خیران در حوزه های مختلف سلامت گفت: واحدها بر حسب اولویت، نیازسنجی توسعه ای را مشخص و با معاونت تخصصی خود نهایی کنند تا بتوانیم از حضور خیران براساس نیاز سنجی نهایی شده و یا تکمیل طرح های نیمه تمام سلامت بهره مند شویم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، آغاز و تکمیل پروژه های پردیس دانشگاه را از دیگر برنامه های این معاونت عنوان کرد و بر مولد سازی و هوشمند سازی تاکید کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به محدودیت های بودجه ای، بر کاهش هزینه های غیرضروری هم در حوزه منابع انسانی و هم منابع مالی تاکید کرد.

ابوالحسینی در حوزه مدیریت منابع مالی و حسابداری دانشگاه بر همکاری لازم با حسابرس دانشگاه تاکید کرد و خواستار ثبت اموال غیرمنقول در سامانه سادا شد و تصریح کرد: واحدها در شهرستان ها با همکاری واحد حقوقی اموال غیر منقول واحد مربوطه را شناسایی و در این سامانه ثبت کنند.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..