سرپرست ورزش و جوانان یزد خبر داد

اعطای تسهیلات تا سقف ۲۲۰ میلیون به زوج های جوان

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان یزد با اعلام برنامه های هفته ازدواج در استان گفت: تسهیلات ازدواج برای زوج های زیر ۲۳ سال ۲۲۰ میلیون تومان تعیین و پرداخت می شود.

«زهیرحاجی حسینی» با اشاره به این‌ که هفته ازدواج از ۳۰ خرداد ماه آغاز و تا چهارم تیرماه با شعار «ازدواج آسان و آسمانی» خواهد بود، گفت: جشن وصال ویژه زوج‌هایی که سال گذشته ازدواج کرده‌اند، در سراسر استان برگزار می‌شود.

وی از راه‌اندازی دو مرکز مشاوره ازدواج و جشنواره فیلم ملی با موضوع ازدواج به عنوان دیگر برنامه‌های این هفته یادآور شد و افزود: برپایی نمایشگاه ازدواج آسان و آسمانی یکی از اقداماتی بود که در این راستا چند روز پیش در محل نمایشگاه های بین المللی یزد برگزار شد.

سرپرست ورزش و جوانان استان در ادامه خاطر نشان کرد: همچنین مقرر شد مراکز تفریحی و فرهنگی که فضای مناسبی برای مراسم ازدواج دارند، شناسایی و برای جشن ازدواج در اختیار زوج‌های جوان قرار گیرند.

به گزارش یزدی نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل و ورزش و جوانان یزد، حاجی حسینی در پایان خاطر نشان کرد: تسهیلات برای هر یک از زوج‌هایی که تاریخ ازدواج آنان از ابتدای سال ۱۳۹۸ بوده، مبلغ ۱۸۰ میلیون تومان و برای زوج‌های زیر ۲۵ سال و زوجه‌های زیر ۲۳ سال مبلغ ۲۲۰ میلیون تومان تعیین شده است.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..