مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد:

١٠٠٠ درخواست بازنشستگی پیش از موعد در یزد بررسی شد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: در سال جاری نزدیک به هزار پرونده بازنشستگی پیش از موعد توسط اعضای کمیته مورد رسیدگی قرار گرفته است.

به گزارش یزدی نیوز محمدرضا فلاحتیدر بازدید از یک واحد تولید سیم و کابل همراه با اعضای کمیته تجدید نظر مشاغل سخت و زیان آور اظهار داشت: رسیدگی به درخواست‌های بازنشستگی پیش از موعد یا همان سخت و زیان آور به دلیل طولانی بودن مکاتبات بین دستگاهی و کمبود نیروی کار برای بازرسی سبب بروز مشکلاتی برای جامعه کارگری شده است.

وی با اشاره به جمعیت ۲۴۰ هزار نفری جامعه کارگری استان یزد افزود: در سال جاری خوشبختانه تمام روند رسیدگی به درخواست‌های بازنشستگی پیش از موعد بصورت برخط انجام می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد اظهار کرد: با راه اندازی این سامانه علاوه بر اینکه یک بانک اطلاعاتی کامل از جامعه کارگری استان در آینده به دست می‌آید، از وضعیت واحدهای تولیدی در سطح استان و شرایط آن‌ها نیز به صورت برخط آگاه می‌شویم.

وی با بیان اینکه یزد سومین استان در کشور است که به سمت الکترونیکی کردن این قسمت از خدمات خود گام برداشته و این سامانه از جامعیت بهتری نسبت به دیگر استان‌ها برخوردار است، ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۳ کمیته بدوی و سه کمیته تجدیدنظر از درخواست‌های ارائه شده، برگزار شده است.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..