یزد استان برتر در برگزاری رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت شد

مدیرکل زنان و خانواده استانداری یزد گفت: یزد بر اساس شاخص‌های سرعت و دقت در برگزاری و اطلاع‌رسانی رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت همچنین استفاده از ظرفیت گروه‌های مردمی حائز رتبه برتر شد.

مهدیه السادات حسینی مطلق  اظهار کرد: رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در هفت محور رسانه، خانواده، سازمان‌های مردم نهاد، نخبگان، شرکت‌ها و مؤسسات خصوصی، دستگاه‌های اجرایی و مدیران با محوریت رشد ازدواج و فرزند آوری در مرحله استانی و ملی برگزار شد.

وی افزود: در این رویداد پایش عملکرد یک ساله دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌های خصوصی، رسانه و سازمان‌های مردم نهاد متولی قانون جوانی جمعیت و نخبگان و همچنین ارزیابی مدیران ستاد جوانی جمعیت، صورت گرفت.

به گفته حسینی مطلق، اختتامیه رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در سطح استان با حضور استاندار در ۲۷ خرداد با معرفی برگزیدگان هر بخش به کار خود پایان داد و در تاریخ ۳۰ خرداد برگزیدگان در سطح ملی با حضور معاون اول رئیس جمهور معرفی شدند که دو برگزیده از استان یزد بودند.

دبیر قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استان یز اظهار کرد: مهمترین برنامه این قرارگاه پیگیری اجرای قانون جوانی جمعیت و نقشه راه جمعیت استان است و این رویداد بر اساس ماده ۱۹ قانون جوانی جمعیت برای گزینش و تجلیل از فعالان این حوزه به صورت سالانه برگزار می‌شود که نخستین دوره آن برگزار شد.‌

بخش نظردهی بسته شده است..