استاندار یزد در صحن شورای شهر:

فضای سبز ادارات یزد عمومی می‌شوند/جمع‌آوری دیوار کارخانه درخشان

استاندار یزد گفت: فضای سبز ادارات مرتبط برای عموم مردم است و تمامی ادارات موظفند این فضاها را با ملاحظات حراستی مورد نیاز، در اختیار مردم قرار دهند.

به گزارش یزدی نیوز، مهران فاطمی با حضور در صحن علنی شورای شهر یزد، اظهار کرد: حداکثر زمان برای توافق در زمینه عمومی کردن فضای سبز ادارات یک ماه است.

وی عنوان کرد: تمامی ادارات مشمول این طرح که می‌تواند به زیبایی شهر و افزایش امکانات تفریحی مردم کمک کند، باید اقدامات لازم را انجام دهند و هیچ اداره‌ای اجازه استنکاف در این زمینه را ندارد.

فاطمی بیان کرد: بررسی های لازم برای جمع آوری دیوار کارخانه درخشان نیز انجام شود.

زمینه سازی برای استفاده عمومی از فضای سبز ادارات

رئیس شورای اسلامی شهر یزد نیز در این جلسه با بیان اینکه یکی از مواردی که می‌تواند به شهر زیبایی خاصی بدهد و زمینه استفاده مردم را هم فراهم کند، بحث عقب‌نشینی برخی ادارات و اختصاص فضای سبز به خیابان است، اظهار داشت: در بلوار دانشجو این اقدام در پارک شادی و مجتمع امام علی (ع) با همکاری ارشاد انجام شده است.

عزیزالله سیفی ادامه داد: این اقدام سبب می‌شود تا بلوار دانشجو ظاهری بسیار زیباتر از قبل پیدا کند و مردم بتوانند از خدمات ایجاد شده استفاده کنند.

وی تصریح کرد: برداشته شدن دیوار کارخانه نوآوری درخشان هم یکی دیگر از مواردی است که اگر اتفاق بیفتد علاوه بر اینکه زمینه استفاده مردم را فراهم می‌کند، زیبایی کارخانه را هم بیش از پیش و به صورت عمومی نمایان می‌کند.

شهرداری یزد آماده بهسازی فضای سبز دستگاه ها

شهردار یزد هم در این نشست با اشاره به اینکه در صورت توافق، شهرداری یزد تمامی اقدامات لازم برای بهسازی فضای سبز را انجام می‌دهد، گفت: در ارتباط با فضای سبز با ارشاد تفاهم‌نامه‌ای داشتیم که در ادامه پارک شادی که شهرداری راسا اقدام به عقب بردن حصارها کرد، فضای سبز مجموعه امام علی (ع) هم با همکاری خوب مدیرکل ارشاد به صورت عمومی در اختیار مردم قرار گرفت و شهرداری هم ساماندهی کامل این مجموعه را انجام داد.

ابوالقاسم محی الدینی بیان کرد: با مدیران سایر دستگاه‌هایی که در این بلوار حضور دارند و امکان عقب بردن حصار وجود دارد نشست داشتیم که صنعت و معدن در این حوزه موافقت اولیه‌ای انجام داد.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..