فرماندار اردکان:

درک نادرست از پدافند غیرعامل اردکان را در معرض تهدید قرار می‌دهد

فرماندار اردکان گفت: اگر مدیران اردکان درک درستی از پدافند غیرعامل نداشته باشند، این شهرستان را در معرض تهدید قرار می دهند.

به گزارش یزدی نیوز ، حسین سبزواری در نشست شورای پدافند غیرعامل شهرستان اردکان اظهار داشت: پدافند غیرعامل، ضامن امنیت صنعت به ویژه صنایع حساس این شهرستان است و بهره‌گیری از این راهبرد منجر به صرفه جویی‌های کلان اقتصادی خواهد شد.

وی بیان کرد: بهره مندی از اصول و الگوهای اجرایی در پدافند غیرعامل در صنایع فولاد و دیگر موارد می تواند باعث حفاظت از سرمایه های کشور شود.

سبزواری افزود: اگر مدیران ارشد اردکان اهمیت پدافند غیرعامل را درک نکنند و این موضوع آنچنان که باید و شاید در شهرستان توسعه پیدا نکند و اعمال نشود، در معرض تهدیدها قرار می گیریم که بعضی از آنها قابل جبران نیست .

مصون سازی زیرساختها بر عهده پدافند غیرعامل است

مدیرکل پدافند غیر عامل استان یزد نیز در این نشست اظهار داشت: بحث مصون سازی زیر ساختها بر عهده پدافند غیر عامل است و یکی از اولویت های شهرستان اردکان مصون سازی صنایع مستقر در این شهرستان است.

احمد گنجی عنوان کرد: باید با شناخت دشمن و شناخت دقیق مخاطراتی که ممکن است ایجاد شود، تلاش کنیم تا مخاطرات را از بین ببریم یا آن‌ها را تا حد امکان کاهش دهیم.

وی یادآور شد: آنچه در شورای پدافند غیرعامل شهرستان تصویب شود، برای همه مدیران لازم الاجرا است.

رقیه کرمانیان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اردکان نیز در این نشست به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در سال گذشته پرداخت و رویکرد سال جاری شورای پدافند غیرعامل شهرستان را فعال سازی هرچه بیشتر کارگروه های تابعه و بالابرد آگاهی و آموزش مدیران مربوطه در این حوزه دانست تا به آنچه هدف و رسالت پدافند غیرعامل و این شورا است، دست پیدا کنیم.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..