فرماندار یزد تاکید کرد؛

استفاده از ظرفیت‌های جوانان و محلات در برگزاری جشن‌های غدیر

فرماندار یزد با بیان این که بزرگداشت عید غدیر، یک تکلیف است، بر استفاده از ظرفیت‌های جوانان، محلات و حضور سازمان‌های مردم نهاد در برگزاری باشکوه اعیاد دهه ولایت تاکید کرد.

«سید محمدرضا مدرسی» در اولین نشست هماهنگی ستاد غدیر شهرستان یزد که با هدف برگزاری هرچه باشکوه تر برنامه‌های فرهنگی و هنری ایام عید غدیر خم در سالن ولایت فرمانداری یزد برگزار شد، با اشاره به اهمیتی که ائمه اطهار(علیهم السلام) برای بزرگداشت عید غدیر قائل بودند، گفت: بزرگداشت عید غدیر، یک تکلیف است و همگی باید در راستای باشکوتر شدن این مناسبت بزرگ تلاش کنیم.

وی عید غدیر را شناسنامه شیعه و عید شاخص برای شیعیان خواند و با بیان این که دهه ولایت بهترین فرصت برای فرهنگ‌سازی و تبیین این جایگاه مهم است، اظهار کرد: عید غدیر مورد توجه و اهمیت همه شیعیان است و باید جشن‌های دهه امامت و ولایت با شکوه بیشتر و با استفاده از ظرفیت‌های جوانان، محلات و حضور سازمان های مردم نهاد برگزار شود.

وی بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی و وزن دادن به آنها برای برنامه‌های داخلی تاکید کرد و خواستار اطلاع رسانی و تبلیغات سطح شهر برای حضور اقشار مختلف مردم در این برنامه‌ها شد.

در پایان این جلسه نظرات و پیشنهادات اعضای حاضر در خصوص برگزاری برنامه‌های دهه ولایت مطرح و وظایف نمایندگان دستگاه ها و مسئولین مشخص شد.

آذین بندی سطح شهر، برگزاری نمایشگاه توانمندی بانوان، مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی، اجرای جشن های خانوادگی و برنامه های ویژه کودکان، برپایی موکب و ایستگاه های صلواتی ازجمله پیشنهادات و مصوبات این جلسه بود.

به گزارش یزدی نیوز و به نقل از روابط عممی فرمانداری یزد، مراسم جشن غدیر همزمان با سراسر کشور و در شهرستان یزد در دهه ولایت در محل بوستان شهدای یزد برگزار خواهد شد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..