نرخ بیکاری در اردکان کمتر از پنج درصد است

به گزارش یزدی نیوز،فرماندار اردکان نرخ بیکاری این شهرستان را کمترین نرخ بیکاری در استان یزد خواند و گفت: تنها در سال ۹۳ بیش از دو برابر سال قبل از آن طرح در شهرستان اجرا شده است.


 "هادی مقیمی" در نشست خبری معاون وزیر صنعت،  معدن و تجارت که در مجتمع فولاد اردکان برگزار شد، با بیان این که دولت تدبیر و امید در شرایط سخت تحریم و در حالی که درآمد کشور به کمتر از ۱.۵ درصد کاهش پیدا کرده بود، مدیریت کشور را تحویل گرفت، اظهار کرد: دولت یازدهم تمام تلاش خود را برای توسعه بیش از پیش عرصه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی انجام داده است.

وی ایجاد آرامش در فضای اقتصادی را از جمله برنامه های دولت تدبیر و امید دانست و بیان کرد: مردم با شرکت پرشور در انتخابات اخیر، سیاست های دولت را به خوبی تأیید کردند.

فرماندار ادامه داد: در سال ۹۳ بیش از ۳۰ هزار میلیارد تومان طرح در این شهرستان اجرا شد که نسبت به سال۹۲ بیش از دو برابر افزایش داشته است.

وی با اشاره به نقش خبرنگاران در اطلاع رسانی خدمات دولت ، انعکاس و نقد وضعیت موجود، افزود: خبرنگاران جایگاه ویژه ای نزد دولت تدبیر و امید دارند.

این مقام مسئول در پایان با بیان این که نزدیک به ۱.۳ درصد مساحت استان به شهرستان اردکان اختصاص دارد، تصریح کرد: امروز اردکان شرایط بسیار خوبی دارد و نرخ بیکاری این شهرستان در بین مردان کمتر از پنج درصد است.
 

منبع: ایسنا

بخش نظردهی بسته شده است..