امام جمعه یزد:

مالیات واحدهای صنعتی و معادن بزرگ یزد در استان هزینه شود

امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه مشاغل خرد و دارای درآمد کم در پرداخت مالیات باید حمایت شوند، گفت: مالیات واحدهای صنعتی و معادن بزرگ نیز باید در استان هزینه شود.

به گزارش یزدی نیوز، آیت‌الله محمدرضا ناصری در دیدار با سرپرست اداره کل امور مالیاتی استان یزد اظهار داشت: فعالیت در امور مالیاتی کاری سخت، ظریف و ضروری است زیرا مالیات درآمد مهمی برای دولت است که نمی‌توان از آن گذشت اما باید در نظر داشت در شرایط سخت اقتصادی به گونه‌ای عمل کرد تا فشاری به اقشار کم درآمد جامعه وارد نشود.

وی با تاکید بر اهمیت مردم داری بیان کرد: در ادارات مالیاتی استان با ارائه خدمات مطلوب به مؤدیان زمینه رضایت‌مندی آنها فراهم شود.

امام جمعه یزد گفت: برخی مشاغل خرد با درآمد کم هستند که باید در بحث مالیات حمایت شوند و به سراغ افرادی رفت که درآمد بالا دارند و مالیات به حق خود را پرداخت نمی کنند.

ناصری با اشاره به خوش حسابی بازاریان یزد گفت: بازاریان یزد همواره در پرداخت مالیات تمکین می‌کنند و از همه جا خوش حساب‌تر بوده و به تکالیف قانونی خود عمل می کنند.

وی افزود: تکریم مؤدیان در پرداخت مالیات امری ضروری است و باید شرایطی فراهم شود که مؤدیان با ارائه تسهیلات ویژه و شرایط تقسیط بتوانند مالیات خود را پرداخت کنند و دچار مشکل نشوند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اینکه واحدهای بزرگ و معادن که از امکانات استان بهره می‌برند باید مالیات‌های خود را به موقع بپردازند، تصریح کرد: مالیات هم از نظر شرعی و هم از نظر قانونی واجب است و درآمد مالیاتی هر استان باید در همان استان و صرف توسعه و عمران و آبادانی و امور فرهنگی در آن استان شود.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..