رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر یزد:

شهرداری یزد درآمدهای خود را بصورت شفاف به شورای شهر گزارش کند

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر یزد با تاکید بر ضرورت رعایت نظم و انضباط مالی در بخش های مالی شهرداری یزد گفت: شهرداری درآمدهای خود را بصورت شفاف به شورا گزارش کند.

به گزارش یزدی نیوز محمدمهدی نیکونژاد در جلسه کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد اظهار داشت: نظم و انضباط مالی از جمله موضوعات مهمی است که در شهرداری باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی ادامه داد: ارزیابی و سنجش بین منابع و مصارف در بودجه مصوب شهرداری همچنین بررسی و کنترل بند به بند ردیف‌های درآمدی و مقایسه آن با ردیف ماموریت‌های شهرداری از جمله انتظارات شورای اسلامی شهر است که شهرداری باید به صورت دقیق رعایت کرده و گزارش آن را به صورت شفاف و ماهانه به شورا ارسال کند.

نیکونژاد عنوان کرد: نظم و انضباط مالی می‌تواند در طول سال از انحراف بودجه جلوگیری کند و همچنین مانع از ارسال لوایح اصلاح و متمم بودجه به شورا شود و به این صورت در طول سال نیز با جابجایی کمتری در بودجه مواجه شویم.

وی بیان کرد: امیدواریم با برنامه ریزی دقیق شهرداری و نظارت شورا در راستای تحقق بودجه پیش‌بینی شده و کسب رضایت از حقوق شهر و شهروندی گام‌های موثری برداشته شود.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..