نائب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر یزد:

دهمین المپیاد ورزشی محلات یزد در عید غدیر پایان می‌یابد

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر یزد از برگزاری مراسم اختتامیه دهمین المپیاد ورزشی محلات شهر یزد با حضور حدود ۲۰ هزار شرکت کننده، همزمان با عید سعید غدیر خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز ، محمدباقر پارسائیان  در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای شهر یزد اظهار داشت: دهمین المپیاد ورزشی محلات شهر یزد در ۵۵ رشته انفرادی، تیمی و خانوادگی با توجه به حضور تعداد چشمگیر شرکت کننده یکی از رویداد های موفق ورزشی در کشور محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه هم‌زمان با این رقابت‌ها، المپیاد ورزشی معلولان محلات شهر یزد نیز در ۶ رشته ورزشی شامل دارت، بدمینتون، فوتبال، بوچیا، بسکتبال با ویلچر و طناب زنی برای آقایان و بانوان برگزار شد و ۱۰۰ برگزیده داشت، افزود: امید است چنین المپیادهایی موجب ترغیب شهروندان یزدی به ورزش شود.

پارسائیان در این کمیسیون که به بحث و بررسی درباره لزوم اقدام شهرداری برای ترغیب جوانان به ازدواج آسان پرداخته شد، گفت: ارگان های مختلف از جمله شهرداری، می توانند با تسهیلات مختلف، موانع متعدد ازدواج جوانان را کاهش دهند.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه همه باید دست به دست هم بدهند و برای ترویج ازدواج آسان الگوسازی کنند، ادامه داد: شهرداری با تدوین برنامه های مربوط به الگوسازی برای ازدواج آسان، می تواند نقش موثری در این زمینه ایفا کند.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..