همایش تامین مالی از بازار سرمایه بزودی در یزد

نخستین همایش تخصصی تامین مالی از بازار سرمایه روز‌های ۳۱ خرداد و ۱ تیر در یزد برگزار می‌شود.

به گزارش یزدی نیوز، مدیر کل امور اقتصاد و دارایی استان یزد در نشست سرمایه گذاری استان یزد افزود: در همایش تامین مالی از بازار سرمایه که مدیران شرکت‌های تولیدی و صنعتی و کارگزاران بورس استان یزد حضور خواهند داشت، روش‌های نوین تامین مالی طرح‌های مهم اقتصادی و عمرانی بررسی خواهد شد.

محمد دهقان منشادی، هدف اصلی از برگزاری این همایش تخصصی را آشنایی شرکت‌های تولیدی و صنعتی استان با روش‌های نوین تامین مالی و پذیرش در بازار سرمایه عنوان کرد.

وی گفت: تامین مالی شرکت‌های دانش بنیان و شرکت‌های تولیدی و صنعتی استان، پذیرش شرکت‌ها در بازار سرمایه، تامین مالی طرح‌های استان و هم اندیشی مدیران استانی با مدیران بازار سرمایه کشور جهت حل مشکلات و مسائل حوزه‌ی تامین مالی از مسیر بازار سرمایه از مهم‌ترین اهداف برگزاری این همایش در استان یزد خواهد بود.

وی گفت: در این همایش یک روزه در خصوص پذیرش شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی، سرمایه گذاری و دانش بنیان و مزیت‌ها و کارایی آن در بورس و بازار سرمایه و روش‌های تامین مالی طرح نیمه تمام عمرانی استان بحث و تبادل نظر خواهد شد.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی یزد با بیان اینکه این همایش فرصت خوبی است تا شرکت‌های بورس و بخش خصوصی ظرفیت‌های خود را عرضه کنند ادامه داد: همچنین مدیران شرکت‌های تولیدی و صنعتی استان باروش‌های جدید تامین مالی و پذیرش در بازار سرمایه آشنا خواهند شد.

وی برگزاری نشست‌های تخصصی با موضوع‌های یاد شده را از برنامه‌های جانبی این همایش اعلام کرد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..